دولتمردان با شعار تدبیر و امید برای ایجاد روابط دوستانه و صلح آمیز در منطقه و جهان تلاش می کنند

کرج (پانا) - استاندار البرز با اشاره به اینکه ورزشکاران این استان همواره در میادین ورزشی کشوری و بین المللی خوش درخشیده اند، گفت: برگزاری این دوره از مسابقات به میزبانی البرز، زمینه ساز تعاملات بیشتر فرهنگی و ورزشی ملت های حاضر در آن محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۱۵۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دولتمردان با شعار تدبیر و امید برای ایجاد روابط دوستانه و صلح آمیز در منطقه و جهان تلاش می کنند

محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح بیست و نهمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر و هشتمین دوره مسابقات لیگ باشگاه های آسیا به میزبانی استان البرز در سالن انقلاب کرج، ضمن خیرمقدم به تمامی ورزشکاران، مربیان، داوران، سرپرستان و تیم های شرکت کننده به استان البرز افزود: جای خرسندی دارد که استان البرز در چهل سالگی انقلاب اسلامی و همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه میزبان این دوره از مسابقات است .

وی با بیان اینکه البرز همواره جزو استان های برتر کشور در بسیاری از رشته های ورزشی است ادامه داد: درخشیدن قهرمانان جهانی و المپیکی این دیار همانند کیمیا علیزاده، یوسف کرمی،مهدی خدابخشی و شایستگان دیگر در میادین بین المللی ظرفیت بالای جوانان و دلاوران شایسته تکواندوکای این استان را نشان می دهد .

نجفی گفت: ایران سرزمینی است که دولتمردان آن با شعار تدبیر و امید برای ایجاد روابط دوستانه و صلح آمیز در منطقه و جهان در تلاش هستند و بی شک مسابقات ورزشی هم نقش مهمی در پیشبرد دیپلماسی عمومی و روابط دوستانه جامعه جهانی دارد .

وی این مسابقات را زمینه ساز تعاملات بیشتر فرهنگی و ورزشی ملت های حاضر در آن دانست و افزود: امید است میزبانی شایسته برای این دوره از پیکارها باشیم و در این مدت تمامی میهمانان با آرامش و نشاط، کوله باری از خاطرات شیرین از البرز و ایران داشته باشند .

نجفی اضافه کرد: جا دارد از تمامی دست اندرکاران، بویژه فدراسیون جهانی تکواندو فدراسیون جمهوری اسلامی ایران، اداره کل ورزش و جوانان و هیات تکواندو البرز و همه عوامل اجرایی قدردانی کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار