27 فروردین؛ افتتاحیه مسابقات تکواندو با حضور ورزشکاران 19 کشور در ساری

رئیس هیات تکواندو استان مازندران گفت: آئین افتتاحیه مسابقات بین المللی تکواندو جام باشگاه‌های آسیا و جام فجر در روز یکشنبه 27 فروردین ماه برگزار می گردد.

کد مطلب: ۶۱۲۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، فیض‌الله نفجم با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی تکواندو با حضور باشگاه های آسیا و هم چنین 19 کشور دنیا در کلانشهر ساری برگزار خواهد شد، اظهار داشت: از آنجایی که این مسابقات دو رویداد بین المللی است و به طور رسمی باید مراسم افتتاحیه آنها برگزار گردد، جهت سهولت حضور مسئولین و برپایی هرچه باشکوه تر آئین افتتاحیه جام باشگاه ها و جام فجر در روز یکشنبه 27 فروردین ماه برگزار می گردد.

نفجم در خصوص حضور خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم این رویداد جهانی و بین المللی توسط اصحاب رسانه مازندران به خوبی پوشش داده شود و معتقد هستم که خبرنگاران نقش بسزایی در رویدادهایی بزرگی چون مسابقات بین المللی خواهند داشت چرا که بنده، در عرصه قهرمانی و در عرصه مدیریتی خودم را مدیون رسانه ها می‌دانم.

وی تصریح کرد: نقش اداره ورزش و جوانان مازندران در توسعه و ارتقا ورزش تکواندو در استان بسیار اثرگذار بوده است و ما برای پیشرفت بیشتر نیازمند حمایت بیشتر از سوی ارگانها خواهیم بود.

گفتنی است هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا و بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در روزهای 24، 25، 27 و 28 فروردین‌ماه در ساری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار