سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان:

زنده ترین و با نشاط ترین برنامه در میدان تعلیم و تربیت ، مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی است

اصفهان(پانا) - افتتاحیه مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی ، هنری و قرآنی دانش آموزان استان اصفهان در کانون امام خمینی (ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
زنده ترین و با نشاط ترین برنامه در میدان تعلیم و تربیت ، مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی است

محمد جواد احمدی سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان در افتتاحیه مرحله استانی سی وششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی دانش آموزان که در کانون امام خمینی (ره) برگزار شد با تبریک اعیاد شعبان المعظم گفت: مدیریت هنرمندانه امام حسین (ع) در حادثه کربلا باعث شد تا امروز و تا ابد پیام کربلا نقش آفرین باشد.

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان با تبریک موفقیت دانش آموزان در مرحله مدرسه و منطقه مسابقات فرهنگی هنری اظهار داشت: شرکت در مسابقات فرهنگی هنری و کارهای گروهی در آموزش و پرورش رقابت نیست بلکه بهانه ای است برای شناسایی استعداد ها و تفاوتهای فردی و ادامه راه در مسیر زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان.

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که فرموده اند«بنده از ته دل و از بن دندان ایمان راسخ و قطعی دارم که هنر آینده کشور؛ هنر جوشان و هنر برتر خواهد بود» از دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات فرهنگی هنری خواست، با دقت و حساسیت و با توجه به ذوق و سلیقه خودشان در کنار آموزش از مربیان اهل فن و کمک والدین به این جمله رهبری جامه عمل بپوشانید.

محمد جواد احمدی گفت: زنده ترین و با نشاط ترین برنامه در میدان تعلیم و تربیت ، مسابقات فرهنگی، هنری و معارف اسلامی و قرآنی است و وجود نوجوانان و جوانان با نشاط و سرزنده و امیدوار به آینده ،به ما و مسئولین ؛ نشاط و حرارت خاصی در ادامه مسیر آموزش و پرورش می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار