با هدف تبادل اطلاعات و همکاری های دو جانبه صورت گرفت؛

بازدید مدیر کل کتابخانه های عمومی قم از مرکز و کتابخانه مطالعات اسلامی به زبان های اروپایی

قم (پانا)- حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم به همراه هیات همراه و با هدف تبادل اطلاعات و همکاری های فرهنگی، از مرکز و کتابخانه مطالعات اسلامی به زبان های اروپایی بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۱۴۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل کتابخانه های عمومی قم از مرکز و کتابخانه مطالعات اسلامی به زبان های اروپایی

حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیر کل کتابخانه های عمومی با مرتضی کریمی مدیر مرکز و کتابخانه مطالعات اسلامی به زبان های اروپایی در روزهای پایانی فروردین در مورد مباحث کاری مشترک دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار؛ جباری ضمن بیان برنامه ها و فعالیت های کتابخانه های عمومی و انواع خدمات دهی آن به آحاد و اقشار مختلف مردم در همه گروه های سنی، از انجام تغییرات و تحولات چند سال گذشته در نهاد کتابخانه های عمومی کشور سخن گفت و افزود: با ایجاد امید و انگیزه در بین کتابداران، شاهد خلاقیت ها و طرح های متنوع از سوی این عزیزان برای جذب بیشتر اعضا به کتابخانه های عمومی واستفاده از خدمات آن بوده ایم. وی سپس گفت: ادامه این روند فرهنگی باعث ارتقا مطالعه مفید در استان قم بوده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در پایان بیان کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا همکاری های دوجانبه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ... را با این مرکز داشته باشد.

کریمی مدیر کتابخانه مرکز و کتابخانه مطالعات اسلامی به زبان های اروپایی، ضمن اشاره به وجود 300 هزار جلد کتاب در این کتابخانه؛ اظهار داشت: این کتابخانه با بهره مندی از زبان‌های اروپایی تلاش می کند آخرین تحولات علمی و آکادمیک در زمینه‌های مختلف مطالعات اسلامی(انتشار کتاب، مقالات و مجلات جدید، برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌های علمی، انجام رساله‌های دانشگاهی) در سراسر جهان را به مخاطبان خود اطلاع رسانی کند.

وی گفت: این مرکز علاوه بر خدمات رسانی کتابخانه‌ای به صورت (عمومی و دیجیتال)، آماده‌ی ارائه‌ی مشورت و کمک به پژوهشگران و طلاب و دانشجویان در جستجوی منابع مورد نیاز است و مرکز و کتابخانه‌ی مطالعات اسلامی در زبان‌های اروپایی از تمام متخصصان این حوزه برای همکاری و گسترش فضای مبادلات علمی به ویژه کتابداران کتابخانه های عمومی دعوت می کند.

گفتنی است در این بازدید مهندس وحید میرزایی معاون اداره کل کتابخانه ها و مریم رمضانی رئیس اداره امور کتابخانه ها و همکاری ها نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار