مسابقه نقاشی با موضوع" زمین بی زباله" به مناسبت روز زمین پاک در بوشهر برگزار شد

بوشهر ( پانا ) معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت : به مناسبت روز زمین پاک و همچنین ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، مسابقه نقاشی با موضوع "بی زباله" با همکاری ادارات کل محیط زیست و آموزش و پرورش استان بوشهر در مدارس استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۴۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه نقاشی با موضوع" زمین بی زباله" به مناسبت روز زمین پاک در بوشهر برگزار شد

حسن قلندری با اعلام این خبر اظهار داشت یکی از رسالت های مهم آموزش و پرورش ایجاد فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان است و آگاه سازی دانش آموزان نسبت به موضوعات مرتبط با محیط زیست و حفاظت از نعمت های خدادادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود در طول سال تحصیلی در مدارس سراسر استان برنامه‌های مختلفی در حوزه محیط و حفاظت از این نعمت ارزشمند برگزار می شود که از جمله می توان به برنامه‌های متنوع به مناسبت روز هوای پاک، پاک سازی ساحل دریا ، برنامه‌های روز درختکاری، نمایشگاه ها و برنامه هایی در رابطه با مصرف بهینه ی آب و ... اشاره کرد.
وی همچنین اظهار داشت همه ی آحاد مردم باید نسبت به این موضوع مهم و حیاتی احساس مسئولیت کنند و این احساس مسئولیت ها در خانواده‌ها نهادینه شود تا نسل های آینده بتوانند از محیطی شاداب و دلپذیر برخوردار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار