مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس: انتخابات مجلس دانش آموزی فرصتی برای آموزش مشارکت و ایجاد فرهنگ دموکراسی در بین نسل دانش آموزان است

شیراز (پانا)  - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس امروز را روز مشارکت عمومی دانش آموزان دانست و افزود:  فرهنگ مشارکت و خرده فرهنگ های آن چیزی است که باید در بین دانش آموزان نهادینه شود.

کد مطلب: ۸۱۴۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس: انتخابات مجلس دانش آموزی فرصتی برای آموزش مشارکت و ایجاد فرهنگ دموکراسی در بین نسل دانش آموزان است

زهرا افتخاری صبح امروز در مراسم نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان فارس، افزود: شما دانش آموزان از بهترین و باهوش ترین دانش آموزانی هستید که امروز گرد هم آمده اید تا روزی پر خاطره و اثر بخش را رقم بزنید و با رای های خود نمایندگانی را که صدای رسای شما باشند را انتخاب کنید.

وی ادامه داد: مشارکت یکی از راههای توسعه است و ما امروز شاهد آن هستیم که مسوولین در حال گسترش فرهنگ مشارکت در بین دانش آموزان هستند.

افتخاری تصریح کرد: امروز روز مشارکت شما دانش آموزان هستید تا از بین 450 هزار دانش آموز دختر استان فارس نمایندگان خود را انتخاب کنید و این نمایندگان مطالبات شما را از رئیس جمهور و وزیران خواستار باشند.

وی از دانش آموزان خواست تا مشارکت خود را در این عرصه سخت که نیازمند همت والایی است را با یادگیری خرده فرهنگ های مشارکت به بهترین نحو اجرا کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، آزادی در منش ، آگاهی در بینش و برابری در رفتار را سه خرده فرهنگ از فرهنگ مشارکت دانست و افزود: مشارکت با بهره گیری از این 3 خرده فرهنگ به ظهور می نشیند .

وی از دانش آموزان خواست تا به مطالعه فرهنگ های مختلف در کشورهای مختلف بپردازند تا بتوانند با ارائه طرح ها و ایده های نو نقشی موثر در اجاد وضعیت مطلوب برای دانش آموزان داشته باشند.


در پایان دکتر افتخاری از دانش آموزان خواست تا قدردان مربیانی باشند که با صبر و حوصله آنها را به این جایگاه رسانده اند و از منتخبین خواست تا انتخاب احقاق حق دانش آموزان را به نحوی شایسته دنبال کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار