رئیس شبکه دامپزشکی فردوس:

تشکیل جلسه کمیته ساماندهی بهداشتی کشتارگاههای دام و جلوگیری از مخاطرات ناشی از کشتار غیر مجاز دام در فردوس

فردوس (پانا) ـ رئیس شبکه دامپزشکی فردوس از برگزاری اولین جلسه ساماندهی بهداشتی کشتارگاههای دام در شهرستان فردوس خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۳۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه کمیته ساماندهی بهداشتی کشتارگاههای دام و جلوگیری از مخاطرات ناشی از کشتار غیر مجاز دام در فردوس

با توجه به اهمیت بهداشتی کشتارگاه دام در تضمین سلامت و کیفیت گوشت استحصالی و جلوگیری از انتقال احتمالی بیماریهای خطرناک دامی و مشترک بین انسان و دام به مصرف کنندگان فراورده های خام دامی، اولین جلسه ساماندهی بهداشتی کشتارگاههای دام شهرستان و بررسی مشکلات ناشی از آن ، با حضور اعضاء کمیته بهداشت شهرستان در محل فرمانداری فردوس برگزار شد.

دکتر ذوالفقاری رئیس شبکه گفت: وجود دام و بیماریهای مشترک همواره جمعیت انسانی جامعه را تهدید می نماید و تنها راه جلوگیری از بروز و انتشار بیماریهای دامی و مشترک بین انسان ودام فعالیتهای بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی در دامداریها، میادین دام، کشتارگاه دام و مراکز مجاز توزیع و عرضه فراورده های خام دامی می باشد.

وی گفت : درراستای اقدامات هماهنگ بهداشتی و افزایش همکاریهای بین بخشی جلسات مشترک دامپزشکی و ادارات بهداشتی شهرستان در حال انجام می باشد که با همکاری ادارات عضو کمیته ساماندهی بهداشتی شهرستان تلاش می شود اقدامات بهداشتی صورت گرفته توسط تمامی اعضاء باعث ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه گردد.

خبرنگار افتخاری پانا:امیر علی قسط چی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار