استاندار اردبیل:

حمایت عمده دولت از تولیدات صادرات محور خواهد بود

اردبیل (پانا) - استانداراردبیل گفت: بخش عمده حمایت ما از تولیدات صادرات محور است و در سال۹۷ نیز به جد از سرمایه‌گذاران در سطح استان حمایت خواهیم کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
حمایت عمده دولت از تولیدات صادرات محور خواهد بود

اکبر بهنام جو در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در محل جلسات اتاق بازرگانی استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به تدوین سند توسعه صادرات استان اظهار کرد: در این سند باید وظایف کلیه دستگاه‌های اجرایی اعلام شود و تمام دستگاه‌ها موظف به انجام این وظایف خواهند بود.

وی افزود: در این سند باید مشخص شود که تا ۱۴۰۰ به چه رتبه‌ای خواهیم رسید و جلسات استانی بر اساس سنجش میزان پیشرفت و ارائه گزارشات از سوی ادارات و نهاد ها برگزار شود و گام به گام به همراه سند ابلاغ شده پیش رویم تا در نهایت شاهد تحول در حوزه صادرات استان شویم.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه به جد از سرمایه‌گذاران استان حمایت خواهد شد، گفت: با شعار دادن مخالفیم و برای عمل کردن آمده‌ایم و در حال حاضر هم محور اصلی حمایت ما از کارخانه‌هایی است که تولیدات صادرات محور دارند.

بهنام‌جو تصریح کرد: قبول داریم که برخی موانع در بانک‌های استان وجود دارد و از جمله این موانع و مشکلات مربوط به بخشنامه‌های مرکزی و منابع هستند که سبب می‌شود سرمایه‌گذاران نیز در استفاده از تسهیلات بانکی با مشکلات روبرو شوند که باید این مشکلات را خودمان در سطح استان حل و فصل کنیم.

وی با اشاره به ایجاد منطقه آزاد تجاری در اردبیل عنوان کرد: منطقه آزاد تجاری فرصتی بسیار مناسب برای توسعه اقتصادی استان به شمار می‌رود که نمایندگان و تمام مسؤولین استانی به جد در حال پیگیری تصویب این موضوع در مجلس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار