تشریح فعالیتهای فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر

فرمانده انتظامی اسلامشهر در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تشریح اقدامات پلیس در تعطیلات نوروزی گفت: در ایام عید امسال ۵ هزار مأموریت پلیسی در این شهرستان توسط نیروی انتظامی انجام شده است.

کد مطلب: ۸۱۲۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح فعالیتهای فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران ،سرهنگ ابراهیم حسن‌آبادی در این زمینه اظهار داشت: در‌بین مأموریت‌های انجام‌شده پلیس، نزاع و درگیری با یک‌هزار و ۱۶۰ مورد در اولویت نخست مأموریت‌های پلیسی قرار گرفت و رسیدگی به انواع سرقت با ۸۵۰ فقره مأموریت و تخلفات راهنمایی و رانندگی با ۸۳۷ مورد در رده‌های بعدی مأموریت‌های نیروی انتظامی در سطح شهرستان در این مدت بود .
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: در این مدت در ۵۱ مورد تصادف رخ داد که تعداد سی و یک مجروح در پی داشت وخوشبختانه هیچ‌گونه تصادفی فوتی گزارش نشده و غالب تصادفات بر اثر برخورد خودرو و موتورسیکلت با عابر پیاده به‌وقوع پیوسته است .
وی ادامه داد: با انجام اقدامات پیش‌گیرانه از جمله تأمین روشنایی جاده احمدآباد مستوفی با نصب چراغ در این محور مواصلاتی در روزهای گذشته شاهد کاهش انواع تصادفات و سرقت به‌عنف در این محور بوده‌ایم .
حسن‌آبادی تصریح کرد: در راستای اقدامات پیش‌گیرانه در رابطه با وقوع جرم با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌زودی بلوار حضرت معصومه (س) نیز با نصب دوربین کنترلی و تأمین روشنایی در طی روزهای آتی انجام خواهد شد که با این اقدامات شاهد یک مسیر ایمن در سطح شهرستان خواهیم بود .
وی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه همه مردم و مسؤولین با نیروی انتظامی گفت: ۵۳ درصد از سرقت‌های خودرو و لوازم داخل خودرو به‌علت عدم وجود پارکینگ است که با راه‌اندازی پارکینگ‌های طبقاتی در نقاط مختلف شهر، می‌توان شاهد کاهش این‌گونه جرائم بود .

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار