نشست صمیمی فرماندار رباط کریم با اصحاب رسانه

خبرگزاری پانا: فرماندار رباط کریم با اصحاب رسانه فعال شهرستان در محل فرمانداری نشست صمیمی برگزار کرد.

کد مطلب: ۳۲۸۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، علی بیگی با اشاره به اهمیت رسالت والای خبرنگاران در جامعه اسلامی افزود: رسالت خبرنگاران با رسالت انبیاء همتراز است و مرکبی که از قلم آنان می ریزد بالاتر از خون شهداست زیرا قلم ها هستند که شهید پرور می باشند.

علی بیگی عنوان کرد: وظیفه اصلی خبرنگاران اینست که ثمرات انقلاب را به نسل سوم و چهارم منتقل کنند و از انحراف جوانان با وجود هجمه های سنگین تبلیغاتی غرب جلوگیری کنند.

نماینده عالی دولت به نقش مهم رسانه ها در ترویج و بالا بردن آگاهی مردم افزود: رسانه ها با تاثیر گذاری بسزایی که در افکار و اندیشه های مردم دارند می توانند در ترویج بصیرت مردم نقش مهمی را ایفا کنند.

وی به دوری جستن رسانه ها از تنش در اختلافات از بیان مقام معظم رهبری(مدظلله العالی)اشاره و اظهار داشت: رسانه ها باید از برجسته نمودن اختلاقات و تنش ها دوری کنند و رسالت خود را که همان ایجاد انسجام و یکپارچگی در میان آحاد مردم است را به سرانجام برسانند.

علی بیگی قلم خبرنگاران را با ارزش دانست و افزود: اگر قلم خبرنگاری بلغزد باعث لغزش یک ملت می شود و اگر از روی ارشاد باشد باعث روشنگری می شود لذا رسانه ها باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

/خبر: هادی بلالی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار