معاون وزیر دفاع:

سرمایه‌گذاری در بخش انرژی خورشیدی، در دستور کار است

سمنان (پانا) - معاون وزیر دفاع گفت: توسعه نیروگاه‌های بادی و سرمایه‌گذاری در بخش انرژی خورشیدی، در دستور کار است.

کد مطلب: ۸۱۲۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه‌گذاری در بخش انرژی خورشیدی، در دستور کار است

سیدمجید هدایت معاون وزیر دفاع در دیدار با استاندار سمنان بابیان اینکه توسعه نیروگاه‌های بادی و سرمایه‌گذاری در بخش انرژی خورشیدی در دستور کار است، اظهارکرد: با توجه به اینکه فعالیت سازمان توسعه منابع انرژی با دانش فنی روز و مسائل زیست‌محیطی در ارتباط است بنابراین با به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود نظیر آب، باد و خورشید می‌توانیم به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انرژی مطرح شویم.

وی بابیان اینکه رویکرد اصلی سازمان توسعه منابع انرژی ذخیره‌سازی و مدیریت مصرف انرژی محسوب می‌شود، افزود: با راه‌اندازی فاز اول طرح در سال ۹۵ تحقیقات هر چه بیشتر پیرامون حوزه انرژی را دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی کشور با عنوان این مطلب که سند توسعه انرژی نو تدوین‌شده است، تصریح کرد: با توجه به منابع خدادادی موجود در کشور و کاهش سوخت‌های فسیلی این مهم می‌طلبد تا به‌سوی توسعه منابع گام برداریم.

هدایت، با بیان اینکه در حوزه صنعتی سازمان توسعه منابع انرژی یک سازمان کاملاً حرفه‌ای است، تصریح کرد: این سازمان علاوه بر تولید محصولات نظامی در واقع یک بنگاه اقتصادی است که بیش از 60 درصد از کارکنان این سازمان افراد تحصیل‌کرده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار