شهردار منطقه بیست خبر داد:

حضورمردم در تورهای ری گردی نوروز97

شهرری (پانا)- شهردار منطقه بیست از بهره مندی 1360 نفر شهروند در قالب تورهای ری گردی و تهران گردی ، در ایام تعطیلات نوروز 97 خبرداد.

کد مطلب: ۸۱۱۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حضورمردم در تورهای ری گردی نوروز97

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: اجرای تورهای ری گردی و تهران گردی یکی از فعالیت های گردشگری در ایام نوروز بود که در این مدت، 1360 نفر از این برنامه تفریحی بهره مند شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تورهای گردشگری در قالب ری گردی، تهران گردی سه برج( طغرل، میلاد، آزادی) و تور نوستالژیک ویژه دهه شصت انجام شد، افزود: توزیع بسته های آموزشی، نقشه های معرفی اماکن گردشگری و حضور راهنما برای معرفی آثار تاریخی از نقاط قوت این تورهای گردشگری بود که با استقبال گسترده زائران، شهروندان و مسافران مواجه شد.

شهردار منطقه بیست ایام نوروز را فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت های شهرری برشمرد و گفت: علاوه بر نقشه های معرفی اماکن گردشگری تهران در ایستگاه های اطلاع رسانی و تورهای گردشگری، 5 هزار نسخه نقشه گردشگری ویژه اماکن تاریخی و مذهبی شهرری نیز توزیع شد.

شایان ذکر اشت ، چشمه علی، برج طغرل، آتشکده ری، گنبد اینانج از جمله اماکن تاریخی و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و ابن بابویه از اماکن مذهبی شهرری درتورهای نیم روزه ری گردی بوده است.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار