تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس "درنا"

شیراز (پانا) – دانش آموزان و دبیران متقاضی ارسال عکس به جشنواره "درنا" تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۷ مهلت دارند و این جشنواره تا این تاریخ تمدید شد.

کد مطلب: ۸۱۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس "درنا"

اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در راستای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و به منظور بهره برداری هر چه بیشتر از کتاب ارزشمند انسان و محیط زیستکه برای اولین سال در پایه یازدهم تحصیلی تدریس می شود، جشنواره عکس "درنا" را برگزار کرده است .
این جشنواره در دو بخش دانش آموزان پایه یازدهم بعنوان مخاطبان اصلی و دبیران و هنرآموزان متوسطه دوم بعنوان بخش جنبی برگزار می شود.

مضامین و محور های محتوایی جشنوار، شامل جاذبه های طبیعت گردی و گردشگری ، چشم اندازهای طبیعی و حیات وحش ، آلودگی های زیست محیطی، محیط زیستی شهری و صنایع و معضلات محیط زیستی استان فارس است.

شرکت در این جشنواره صرفا برای دانش آموزان پایه یازدهم و دبیران و هنرآموزان مقطع متوسطه دوم استان فارس آزاد
می باشد و عکس های ارسالی با تلفن همراه و دوربین قابل پذیرش هستند هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر ۵ قطعه عکس بوده، عکس ها باید توسط خود شخص تهیه شده و حداکثر حجم عکس‌های ارسالی در مرحله نخست باید ۲ مگا بایت باشد.

علاقمندان می توانند آثار خود را به رایانامه cranephotofestival@gmail.com ارسال و یا به آدرس تلگرامی http://t.me/cranephotofestival ارسال نمایند.

اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان و برگزاری نمایشگاه آثار منتخب نیز در تاریخ ششم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
شرکت کنندگان برای اطلاع از سایر شرایط و جوایز شرکت در این جشنواره می توانند اینجا کلیک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار