یک زن ایرانی‌تبار به یوتیوپ حمله کرد

تهران (پانا) - بر اساس اعلام مقامات ارشد انتظامی آمریکا، شخصی که روز سه‌شنبه در دفتر یوتیوپ به سه نفر تیر اندازی کرده یک زن ایرانی‌تبار بوده است.

کد مطلب: ۸۱۰۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
یک زن ایرانی‌تبار به یوتیوپ حمله کرد

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، پلیس نام این زن را «نسیم نجفی اقدم» اعلام کرده و افزوده که او بر اثر شلیک گلوله کشته شده است.

در حدود ساعت 1 بعد از ظهر روز سه‌شنبه (به وقت محلی) حمله به مرکز یوتیوپ در سان برونو کالیفرنیا به پلیس گزارش شد. در حدود هزار و 100 نفر در این دفتر مشغول به کار هستند که حدود 20 مایل از دفتر مرکزی گوگل در مانتین فاصله دراد .

به گفته مقامات، این حمله تروریستی نبوده و زن 39 ساله این حمله را به دلیل اختلافات داخلی انجام داده است.

یکی از منابع گفته که ممکن است مظنون دوست پسر خود را مورد هدف قرار داده باشد. اما پدر اقدم گفته است که او یک گیاه‌خوار بوده و از ویدئوهای خشونت حیوانات خشمگین شده است.

به گزارش بی بی سی، اد باربرینی، رئیس پلیس سن برونو، گفت جسد یک زن که تصور می‌شود عامل تیراندازی بوده در داخل ساختمان پیدا شد. به گفته او این زن خودکشی کرده است. رسانه‌های خبری نام زن مهاجم را نسیم اقدم، ٣١ ساله و ایرانی‌تبار گزارش کرده و برخی رسانه‌های اجتماعی گفته‌اند که او متولد ایران بوده و بعدا به آمریکا مهاجرت کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس بیمارستان عمومی سانفرانسیسکو گفت در حال مداوای سه زخمی حادثه است. در همان حال، برخی منابع از زخمی شدن چهار نفر خبر داده‌اند.

به گفته مقام‌های بیمارستان مجروحان حادثه یک مرد ۳۶ ساله، و دو زن ۳۲ و ۲۷ ساله هستند.

به گزارش شبکه سی بی اس تصور می شود این مرد ۳۶ ساله که حالش وخیم است دوست پسر مهاجم بوده است.

پیشتر کارمندان وحشت‌زده یوتیوب واقع در کانتی سن ماتئو از ساختمان محل کار خود در جنوب سانفرانسیسکو گریختند.

همزمان شمار بزرگی از ماموران در محوطه ساختمان یوتیوب حاضر شدند که پس از صدای بلند تیراندازی در آنجا بود. آمبولانس ها هم در صحنه بودند و پلیس به مردم هشدار داد به آنجا نزدیک نشوند.

باربرینی گفت که پلیس در ساعت ۱۲:۴۸ به وقت محلی (۱۹:۴۸ گرینویچ) به محل رسید که پس از تماس شهروندان با شماره اضطراری ۹۱۱ درباره وقوع تیراندازی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار