مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد:

51 مسجد در اردبیل میزبان معتکفین

اردبیل (پانا) - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: 51 مسجد در مناطق مختلف استان اردبیل در ایام‌البیض میزبان معتکفین خواهد بود.

کد مطلب: ۸۰۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
51 مسجد در اردبیل میزبان معتکفین

حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام اعتکاف ثبت نام از مومنان معتکف از ششم فروردین ماه شروع شده و تا 10 این ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از اذان صبح یازدهم فروردین ماه معتکفین با حضور در مساجد آئین‌های معنوی ایام‌البیض را آغاز خواهند کرد و تا اذان مغرب و عشای 13 فروردین ماه معتکفین در مساجد حضور خواهند داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه در سطح استان اردبیل 51 مسجد میزبان معتکفین خواهند بود، تصریح کرد: در اردبیل برای برادران مسجد جامع، مسجد امام علی (ع) کارشناسان، حضرت ابوالفضل شهرک سینا و سبلان و مسجد اعظم در نظر گرفته شده است.

ستوده افزود: برای خواهران نیز مسجد قدس، ججین، نواب صفوی، الزهرای آزادی، المهدی حافظ، جعفریه، باغمیشه و سادات مهیا شده است.

وی از مشارکت خیرین برای پذیرایی و تامین برخی نیازهای معتکفین در این ایام خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا در این ایام از معتکفین پذیرایی شایسته‌ای را به عمل آوریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اعتکاف در نیمه‌های ماه رجب و ایام ولادت حضرت علی(ع) بیان کرد: ایام اعتکاف فرصت مناسبی است تا مومنان بتوانند با خلوص نیت و بهترین شرایط نزدیکی به معبود خود از زندگی مادی و دنیوی فاصله گرفته و خود را به معبود نزدیک کنند.

ستوده افزود: مساجدی که در آنها آئین اعتکاف برگزار می‌شود با حضور خود اهالی منطقه برای میزبانی از معتکفین آماده شده و امیدواریم در این ایام معتکفین و مومنان با ترک محرمات بتوانند با حال و هوایی معنوی خود را به حقیقت هستی بیشتر نزدیک و متصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار