رئیس ستاد نماز جمعه هندیجان در گفت و گو با پانا:

ارتباط با معتکفین دستور کار ما در طول سال است

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان هندیجان گفت: پانزدهمین اعتکاف مسجد جامع هندیجان با شعار قرارگاه معنوی، خلوت الهی، پالایش روحی به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۴۸۹۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد

بهمن دادفر در گفت‌وگو با خبرنگار پانا ، در بندرهندیجان اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف امسال برای پانزدهمین سال در روزهای 2، 3، ۴ اردیبهشت‌ماه با حضور 90 درصدی نوجوانان و جوانان و حضور 90 نفری برادران با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوع ازجمله کرسی‌های آزاداندیشی، با محوریت سبک زندگی موفق اسلامی، سخنرانی‌های مذهبی، ختم‌های جزءهای کل قرآن (هر معتکف یک جزء) دعاهای خاص، جشن ولادت و مراسم شهادت ائمه اطهار (ع) و دیگر برنامه‌های فرهنگی برگزار شد.

مسئول ستاد برگزاری اعتکاف مسجد جامع هندیجان افزود: در اجرای برنامه‌ها امام‌جمعه شهرستان نظارت کلی را داشته و رهنمودهای لازم را عنایت می‌کردند و از اقدامات ستاد اعتکاف پشتیبانی می‌کردند همچنین اعضای ستاد نماز جمعه هندیجان نیز در اجرای برنامه‌ها و خدمات‌رسانی به معتکفین حضورداشته و ما را یاری می‌کردند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

دادفر بابیان اینکه اعتکاف مسجد جامع هندیجان برای اولین بار در کشور به‌صورت سه مرحله‌ای اجرا می‌شود گفت: در مرحله اول مربوط به ستاد اعتکاف است که پیگیر فراهم نمودن مقدمات اعتکاف در قالب گروه‌های تبلیغات، تدارکات، خدمات هست که با شروع زمان اعتکاف مرحله دوم شروع می‌شود و تا پایان اعتکاف ادامه دارد.

وی در خصوص مرحله سوم ادامه داد: در مرحله سوم اعتکاف در قالب شبکه فرهنگی تداوم ارتباط با معتکفین با دعوت از معتکفین طی دو نوبت در طول سال در ماه مبارک رمضان و تدارک ضیافت افطار و اهدای بسته‌های فرهنگی با محتوای نرم‌افزار چندرسانه‌ای و انحصاری مهمانان خدا و کتب فرهنگی ادامه و این ارتباط فرهنگی با معتکفین حفظ و انشالله امسال درصدد هستیم با برگزاری اردوی یک‌روزه زیارتی به یکی از امامزاده‌های شهرستان این ارتباط را ادامه بدهیم.

بهمن دادفر در پایان عنوان کرد: در برنامه‌های ارتباط با معتکفین در طول سال ارسال پیامک‌های معنوی و مناسبتی در طول سال است و در اینجا لازم میدانم از خیرین شهرستان در طول مدت اجرای اعتکاف بخصوص حجت اسلام و المسلمین شمیل پور و خبرنگاران و رسانه‌ها بخصوص خبرنگار ستاد نماز جمعه تقدیر و تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار