مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

گذرهای فرهنگی محل ارائه کالاهای فرهنگی ملی و بومی است

یزد(پانا)- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در آیین افتتاحیه نخستین گذر فرهنگ و هنر کشور در کوچه تاریخی مازاری های یزد با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مفام معظم رهبری به عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی»، بیان داشت: کالاهای فرهنگی یکی ازاین کالاهاست که گذرهای فرهنگی محل ارائه این کالاهای فرهنگی ملی و بومی است.

کد مطلب: ۸۰۹۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
گذرهای فرهنگی محل ارائه کالاهای فرهنگی ملی و بومی است

«مجید جوادیان زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم اقتتاح ابراز امیدواری کرد که این گذر فرهنگی که اولین گذر فرهنگ و هنر کشور است فتح بابی برای ایجاد گذرهای بعدی در کشور و استان باشد.

وی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مفام معظم رهبری به عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی»، اظهار کرد: کالاهای فرهنگی یکی ازاین کالاهاست که گذرهای فرهنگی محل ارائه این کالاهای فرهنگی ملی و بومی است.

جوادیان زاده از برگزاری تئاتر خیابانی، نمایشگاه هنرهای تجسمی، کتابفروشی و برنامه ‎ هایی نظیر نقد کتاب به عنوان برنامه ‎‎ هایی که قرار است در این گذر فرهنگی ارائه شود، خبر داد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً شهرداری یزد نیز چشم اندازی برای ساختار سخت افزاری این مجموعه و مجموعه ‎ هایی نظیر این گذر خواهد داشت.

گفتنی است، این طرح با هدف احیای شهرسازی فرهنگ مدار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه و با همکاری شهرداری یزد آماده بهره‏‏ برداری شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار