آغاز تورهای «کرمون گردون» ویژه نوروز 97

کرمان (پانا) - سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان،ازآغاز اجرای تورهای نیم روزه و یک روزه‌ی کرمان‌گردی با عنوان «کرمون گردون» ویژه‌ ی نوروز 97 از امروز خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۸۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز تورهای «کرمون گردون» ویژه نوروز 97

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی با تبریک سال نو گفت: امسال هشتمین سال متوالی‌ای است که تورهای کرمون گردون به نحو شایسته‌ای در کرمان توسط ا ین معاونت برگزار می‌شود و طی آن‌ها تاریخچه‌ی مکان‌های تاریخی و گردشگری شهرستان کرمانووقایعی که بر این مکان‌ها گذشته است و افراد کمترشنیده‌اند و یادیده‌اند؛ ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: استان کرمان جزو استانهای دارای جاذبه های فراوان گردشگری وتاریخی است و باید ازاین ظرفیت استفاده کرد. بنابراین ما می کوشیم با برگزاری این تورها،مسافران نورزی از تفرج در این شهر و نیز شهر زیبا و توریستی ماهان نهایت لذت را ببرند.

وی با بیان این که برنامه‌های گردشگری شهرکرمان باید به گونه‌ای باشد که نه تنها بهتر ین خدمات رابرای گردشگران تامین کند بلکه ازلحاظ هزینه برای همه قابل استفاده باشد؛ تصریح کرد:در تورهای کرمون گردون هم که برای اولین بار در کشور در سال90 در شهر کرمان برگزار شد و بعد از استقبال خوب از آن، به‌عنوان ا لگو در سایر شهرهای کشور استفاده و راه‌اندازی گردید؛ خدمات باکیفیت بالاو باکمترین هزینه به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد:این تور از دوم فروردین ماه با سه دستگاه اتوبوس کار خود را آغاز و تا دوازدهم فروردین با راهنمای گردشگری باتجربه، اتوبوس، ناهار در رستوران ممتاز، پذیرایی با سوغات سنتی کرمان، ورودی کلیه اماکن گردشگری، تخفیف 50 درصدی توسط شهرداری کرمان از ساعت 9 صبح آماده ارائه‌ی خدمات گردشگری به همشهریان و مسافران نوروزی است.

حجت‌الاسلام حسینی به خدماتی که دراین تور ارائه میشود؛ اشاره کردوگفت: مجموعه ی بازار کرمان شامل کاروانسراهای قدیمی، مساجد داخل بازار ومسجد جامع، موزه های شهر مثل موزه های صنعتی وباغ موزه ‌ی هرندی، کتابخانه ی ملی، یخدان مؤیدی، باغ فتح آباد، باغ شاهزاده، شاه نعمت‌الله ولی و... ازجمله نقاطی است که افراد میتوانند باحضورراهنمای گردشگری ازآنها بازدید کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند بلیت تور «کرمون گردون »رااز ایستگاه‌های «از من بپرس» شهرداری کرمان که در نقاط مختلف شهر کرمان تعبیه شده‌اند و نیز دفتر کرمون گردون واقع در مجموعه فرهنگی شهید مطهری واقع در انتهای خیابان آیت‌الله صالحی شهر کرمان، موزه حیاتی در بازارکرمان، میدان گنجعلی‌خان در بازار بزرگ کرمان، ستاد اسکان ناحیه یک آموزش و پرورش و نیز ستاد ا سکان ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان تهیه کنندویابرای کسب اطلاعات بیشتر باشماره تلفن‌های32533834- 034 تماس حاصل نمایند.

وی گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان،تور«کرمون گردون» را با همکاری سازمان اتوبوسرانی کرمان وحومه و بخش خصوصی برگزارمیکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار