حضور موثر پلیس و نیروهای امدادی از جمله علل کاهش تلفات جاده ای در نوروز است

مشهد(پانا)-استاندار خراسان رضوی گفت: با تلاش های دانشگاه علوم پزشکی ارتقا سطح خدمات و امکانات اورژانس طی سال های اخیر در سطح استان بسیار ملموس و قابل تقدیر است .

کد مطلب: ۸۰۸۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور موثر پلیس و نیروهای امدادی  از جمله علل کاهش تلفات جاده ای در نوروز است

علی رضا رشیدیان درحاشیه بازدید از مرکزمدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان و بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر در جمع خبرنگاران گفت: طی سال های اخیر تحولات خوبی در حوزه اورژانس ایجاد شده و امروز یکی از پیشرفته ترین مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور در استان فعال است.
وی با بیان اینکه براساس آمارها تا کنون تعداد حوادث نوروزی و تلفات ناشی از آن در جاده های کاهش یافته است؛ اظهار کرد: یکی از علل آن تلاش های گسترده نیروهای پلیس و نیز حضور به موقع و در لحظه نیروهای امدادی در حوادث است.
استاندار خراسان رضوی با قدردانی از تلاش های نیروهای امدادی، افزود: موضوع اورژانس و خدمات درمانی و بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی مجموعه ای بهم پیوسته است و از بازرسی های بهداشتی تا نظارت بر داروخانه ها و بیمارستان ها، اوژانس و انتقال خون همه را شامل می شود و باید این مجموعه خدمات در همه بخش ها مورد توجه قرار گیرد و نقص در هر بخشی موجب ضعف عملکردی در سایر بخش ها می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار