امام جمعه نهبندان:

وقتی آسیب اجتماعی وجود دارد یعنی اینکه غفلت اجتماعی اتفاق افتاده است

نهبندان (پانا) ـ همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور ائمه جمعه نهبندان و شوسف،فرماندار،دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی ،مسئولین و جمعی از مردم در سالن نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهبندان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
وقتی آسیب اجتماعی وجود دارد یعنی اینکه غفلت اجتماعی اتفاق افتاده است

همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی به همت شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و با حضور ائمه جمعه نهبندان و شوسف،فرماندار، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی،مسئولین و جمعی از مردم در سالن نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در این همایش آسیب های اجتماعی را ناشی از غفلت شمرد و گفت: وقتی آسیب اجتماعی وجود دارد یعنی اینکه غفلت اجتماعی اتفاق افتاده است و چنانچه بی تفاوت و گذار عبور کنیم آسیب ها فراگیر می شود و امکان ابتلا شدن جامعه وجود دارد وظیفه ما به عنوان مسئول ابتدا آگاهی خودمان و سپس عمل کردن در راه آگاه سازی جامعه است.

در ادامه علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: امروز دشمن نسل جوان و پویای جامعه را هدف قرار داده که باید مورد توجه قرار گیرد.

زندی مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت های حوزه آسیب های اجتماعی اعلام کرد و افزود: امروز مواد مخدر از تریاک به مواد مخدر صنعتی تبدیل شده است که رنگ و بویی ندارد و عقل را ذایل می کند.

نمایش کلیپ،اجرای تئاتربا موضوع اعتیاد،نمایشگاه عکس از دیگر برنامه های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار