طرح سلامت نوروزی در پاکدشت

پاکدشت (پانا)- طرح سلامت نوروزی در راستای امنیت غذایی مردم شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح سلامت نوروزی در پاکدشت

به گزارش پانا شهرستان های تهران، طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط در شهرستان پاکدشت آغاز شد و تا نیمه فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

محمد بکرانی معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت درخصوص این طرح گفت:در این طرح که به صورت سراسری در کل کشور اجرا می شود همکاران ما از ساعت 8 صبح تا 8شب در قالب چندین گروه از کارشناسان بهداشت اماکن مختلف تهیه،تولید و توزیع مواد غذایی را در سطح شهرستان بازدید می کنند.

محمد بکرانی افزود: در شهرستان پاکدشت حدود 4832 مورد امکنه مرتبط با ارزاق و خوراک مردم شناسایی شده که 2150 مورد از این مکان ها نانوایی،چلوکبابی،رستوران بین راهی و به طور کلی جزء مراکز حساس توزیع مواد غذایی محسوب می شوند.

وی گفت: همکاران ما در فاصله این یک ماه دو مرتبه از مکان های حساس بازدید می کنند و در صورت مشاهده تخلف با ابلاغ تذکر کتبی نسبت به معدوم سازی مواد و خوراکی های غیر مجاز اقدام می کنند.

بکرانی افزود:مردم هم اگر سوال یا شکایتی دارند از طریق سامانه 190 رسیدگی به شکایات مردمی شبکه بهداشت و یا شماره تلفن 36030304شبکه بهداشت و درمان می توانند موارد خود را با همکاران ما در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار