ایرانمنش در آیین نواختن زنگ افتتاح نمایش ; گوشهایم را بشنو;:

پیشتازی تبریز در عرصه نمایش بر همگان مشهود است

تبریز (پانا) - زنگ افتتاح اولین اجرای نمایش « گوشهایم را بشنو » توسط رضا ایرانمنش بازیگر و جانباز هشت سال دفاع مقدس و با حضور پیشکسوتان عرصه نمایش و سایر هنرمندان در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز نواخته شد.

کد مطلب: ۸۰۴۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازی تبریز در عرصه نمایش بر همگان مشهود است

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، رئیس حوزه هنری استان در این آیین ضمن تشکر از حسین اصل عبدالهی، کارگردان جوان این نمایش گفت: نمایش « گوش هایم را بشنو» به ابعاد پنهان روحی و روانی انسان هایی می پردازد که در زندگی خود آسیب های جدی را متحمل شده اند و امروز انعکاس آن وقایع در تک تک لحظاتشان نمود دارد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی محمدیان در ادامه اظهار امیدواری کرد: امید است در آینده نیز بتوانیم شاهد کارهای خوب و اثر گذاری از این کارگردان جوان و سایر کارگردانان عرصه نمایش در استان باشیم.
در ادامه آیین نواختن زنگ افتتاح نمایش " گوشهایم را بشنو " رضا ایرانمنش بازیگر ارزشی و هنرمند انقلابی نیز گفت:بسیار خوشحال شدم که در فضای فرهنگی هنری استان آذربایجان شرقی و به ویژه شهر تبریز قرار گرفتم.
ایرانمنش افزود:خوشبختانه مسئولان فرهنگی هنری استان به خصوص حوزه هنری همراهی نزدیکی با خانواده هنر به ویژه هنر نمایش و ادبیات نمایش دارند.
وی خاطر نشان کرد:همچنین خوشا به حال مسئولان استان آذربایجان شرقی که مردم هنر دوستی چون مردم غیور تبریز دارند و این مردم از دیرباز در طول تاریخ گام های بسیار درخشانی در عرصه های مختلف هنری به ویژه نمایش برداشته اند و همچنان نیز در این عرصه پیشتاز می باشند.
گفتنی است این نمایش از 15 تا 25 اسفند، همه روزه راس ساعت 17 به کارگردانی حسین اصل عبدالهی در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می‌رود. این نمایش توسط علی پوریان نوشته شده و بازیگرانی چون محمد اردوبادی، شهرام خزرایی، رقیه شادخواه، قادر رهیف، محمدرضا عبدی، وحیده صحرانورد، میثم حبیبی، مسعود نیازی در آن به ایفای نقش می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار