مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبرداد:

افتتاح دو آموزشگاه در شهرستان های بیرجند و نهبندان

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ازافتتاح 2 آموزشگاه در شهرستان های بیرجند و نهبندان با حضور استاندارخبرداد.

کد مطلب: ۸۰۴۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو آموزشگاه در شهرستان های بیرجند و نهبندان

عباس لامعی اظهار کرد: آموزشگاه 12 کلاسه مهرشهر بیرجند در زمینی به مساحت 5 هزار و ۳۹۲ مترمربع و زیر بنای یک هزار و ۳۸۲ مترمربع احداث شده است

وی، با بیان این مطلب که برای احداث و تکمیل این آموزشگاه اعتباری بالغ بر یک میلیارد ۴۸۵ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: با افتتاح این آموزشگاه 260 خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به افتتاح آموزشگاه 9 کلاسه شهرستان نهبندان تصریح کرد: این آموزشگاه با زیر بنای یک هزار و 70 متر‌مربع و اعتبار یک میلیارد و 206 تومان و با مشارکت احداث شده است که با بهره برداری از آن قریب 150 دانش آموز نهبندانی از مزایای آن بهره مند شدند.

لامعی، افتتاح دبستان برکت روستای تیغاب قاین را از دیگر طرح های افتتاحیه آموزش و پرورش در خراسان جنوبی برشمرد و تأکید کرد: این آموزشگاه نیز با مشارکن بنیاد برکت در زمینی به مساحت 2 هزار و 700 متر مربع و زیربنای 736 متر مربع بااعتبار877 میلیون تومان احداث شده است و 120 دانش آموز دبستانی از مزایای آن بهره مند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار