دیوار اصلاحی مدرسه میدان ارشاد ورامین جمع خواهد شد

ورامین (پانا)- شهردار ورامین:قبل از عید دیوار اصلاحی مدرسه میدان ارشاد جمع خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۴۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دیوار اصلاحی مدرسه میدان ارشاد ورامین جمع خواهد شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، مهندس حسین دهقان در نشست محله ای مسجد ارشاد امر اباد در دیدار با نمازگزاران گفت:قبل از عید دیوار اصلاحی مدرسه میدان ارشاد امراباد جمع خواهد شد و معبر ازادسازی می شود و مشگل گره ترافیکی حل خواهد شد و دانش اموزان مدرسه در دو سه ماه باقیمانده در ساختمان بهزیستی مجاور مسجد مستقر می شوند و خیابان تعریض اش انجام می شود که گره ترافیکی باز و مرتفع گردد.
در ادامه این نشست مهندس حسین دهقان افزود:کمربندی جنوب شهر مطالعاتش انجام شده است و در برنامه ریزی استان هم مصوب شده است و در سال ۹۷ استارت کار انجام می شود. پروژه کمر بندی جنوب شهر ابرپروژه شهرداری ورامین است و تمام ظرفیت ها را به کار خواهیم گرفت چرا که این پروژه بخشی از بار بزرگ ترافیکی شهر را حل خواهد کرد و همین جا از مالکین کمربندی جنوب شهر ورامین می خواهم در بازکردن معابر این پروژه به شهرداری کمک کنند.

در ادامه جلسه شهردار ورامین تصریح کرد: قرار شده در شهرداری ورامین هیچ تبعیضی نباشد چرا که مردم از مجموعه شهرداری انتظار و توقع دارند، رمز موفقیت شهرداری و بنده به عنوان خادم مردم خدمت صادقانه به مردم است، بنده بینش سیاسی خودم برایم محترم است ولی اگر بخواهم در مدیریت شهری دخالت بدهم خیانت به شهر است.
در فراز دیگری مهندس دهقان گفت:در مرکز شهر امراباد چرا باید ضایعات فروشی باشد ، قبل از عید باید ضایعات فروشی در مرکز شهر امراباد جمع شود چرا که مشکلات بهداشتی بزرگی را برای محل بوجود اورده است. من به عنوان شهردار وقتی در کوچه های پشت امامزاده قاسم دور می زنم کوچه سالم نمی بینم ایا این چیزی جز شرمندگی برای من دارد، قبل از عید اگر اب و هوا اجازه دهد کل محله امر اباد لکه گیری اسفالت انجام می شود و تعریض کوچه امامزاده قاسم را فردا دربررسی و بازدید قرار خواهیم داد و در همان محل تصمیم گیری خواهیم نمود.

در ادامه دهقان افزود:برنامه ایجاد پارک بانوان برای خواهران گرامی، در ابتدای ورودی خیابان شهید مزدرانی همان محل شهربازی قدیم به عنوان یکی از گزینه های محل ایجاد پارک بانوان در نظر داریم .
از دیگر برنامه ها ایجاد و راه اندازی خانه فرهنگ در محله امراباد را در سال ۹۷ دنبال خواهیم کرد.در ادامه شهردار ورامین اظهار داشت:در خصوص حسینیه ارشاد ما کمک خواهیم کرد که قبل از عید تعیین تکلیف شود و در کمیسیون ماده صد اصلاحاتی انجام شد و تا چند روز اینده در این کمیسیون مطرح می شود و رای بدوی را اصلاح می کنیم و به دنبال صدور پایانکار می رویم که مشکل طبقه فوقانی حسینیه ارشاد حل شود که بتوانید درمانگاه برای محله بسازید.
شهردار ورامین در پایان تصریح کرد:جا دارد از زحمات و کمک های دکتر یوسفی فرماندار محترم در خصوص مصوبه زمین های قولنامه ای شهر ورامین کمال تشکر و قدردانی را بعمل بیاورم. همچنین از زحمات و تلاش های تمامی اعضای محترم شورای اسلامی شهر ورامین و دکتر نقوی نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی در همکاری و همراهی در حل مشکلات مردم کمال سپاس و تشکر را داشته باشم.
شایان به ذکر است این جلسه در ادامه نشست های محله ای شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر فردا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ارشاد امراباد با حضور تنی چند از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران مناطق و ناحیه های شهرداری برگزار شد.

/خبرنگار:مریم باصحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار