تصویر لو رفته مرسدس-ای‌ام‌جی GT4

تهران (پانا) - اگرچه همچنان شاهد انتشار تیزرهایی از مرسدس-ای ام جی GT4 جدید هستیم اما به نظر می‌رسد تصویر این خودرو لو رفته است.

کد مطلب: ۸۰۴۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تصویر لو رفته مرسدس-ای‌ام‌جی GT4

به گزارش پدال، یک تصویر نه چندان باکیفیت که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده یک‌چیز کاملاً واضح را نشان می‌دهد: جلوپنجره پانامریکانا در جلو، خطوط عضلانی در سراسر بدنه، خط سقف خمیده و شیب‌دار و بال عقب.

طراحی دینامیک این خودرو به معنی متمایز بودن نسبت به نسل جدید CLA و انجام‌وظیفه به عنوان جایگزین لوکس‌تر و خشن‌تر از AMG CLS 63 قدیمی می‌باشد که هم‌اکنون به فرم یک کوپه چهار درب ظهور کرده است.

این خودرو احتمالاً اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد و ب ام و M8 گرن کوپه را به مبارزه خواهد طلبید. مرسدس-ای ام جی GT4 جدید همچنین رقیبی برای آئودی RS7 اسپورت بک و پورشه پانامرا نیز محسوب خواهد شد.

علیرغم انتشار تصاویر جاسوسی متعدد از GT4 هنوز مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده است.

برخی منابع به پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربویی اشاره می‌کنند که در E63 S جدید قدرت 603 اسب بخاری داشته درحالی‌که برخی افراد نیز معتقد به استفاده از یک پیشرانه الکتریکی جدید درست همانند طرح مطالعاتی AMG GT سال پیش می‌باشند.

اگر سناریوی دوم به حقیقت بپیوندد احتمالاً این کوپه چهار درب اجرایی قدرتی بیشتر از 800 اسب بخار خواهد شد. همچنین چنین خودرویی مستقیماً به جنگ پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid با قدرت 671 اسب بخاری خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار