مدیر کل آموزش و پرورش در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان :

خانواده ها را شریک، همراه و همفکر آموزش و پرورش در اجرای برنامه ها می دانیم

ایلام ( پانا ) - جلسۀ انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان استان با حضور مسئولان، نمایندگان اولیا و نمایندگان مدیران مدارس در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
خانواده ها را شریک، همراه و همفکر آموزش و پرورش در اجرای برنامه ها می دانیم

جلسۀ انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان استان با حضور مسئولان، نمایندگان اولیا و نمایندگان مدیران مدارس استان در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد.

علی بیرانوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن خیر مقدم به حاضران ، مشارکت اولیا در برنامه های آموزشی و پرورشی و همراهی و همفکری آنان با مربیان ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست .وخاطر نشان کرد ؛ ما خانواده را شریک آموزش و پرورش می دانیم و از مشارکت همه جانبه آنها در ابعاد مختلف و در امر تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها استقبال می کنیم.

وی افزود همکاری و مشارکت اعضای انجمن اولیا راهگشای بسیاری از مشکلات جاری آموزش و پرورش می باشد و با کمک و همراهی اولیا می توانیم بر آسیب هایی که دانش آموزان را تهدید می کند غلبه کنیم .

در ادامه ی جلسه حجت رشیدی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان، هدف از تشکیل این جلسه را برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان استان عنوان کرد و افزود: انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان استان هر دو سال یکبار با شرکت اولیا و مدیران هر سه مقطع تحصیلی برگزار و نامبردگان ازمیان خود و با رای مستقیم نمایندگانی را جهت عضویت در شورا و پیگیری امور مربوط به انجمن اولیا و مربیان استان انتخاب می نمایند. سپس مهدی جمالی معاون پشتیبانی اداره کل، در سخنانی به بیان اهمیت کار انجمن اولیا و مربیان و لزوم همکاری و همدلی این دو نهاد مقدس اشاره کردند.

در این جلسه نمایندگان اولیا و مدیران شرکت کننده به بیان دیدگاه های خود در رابطه با کار و فعالیت انجمن اولیا و مربیان پرداختند.

گفتنی است در پایان مراسم انتخابات شورای انجمن استان در دو گروه مختلف اولیا و مدیران مدارس برگزار گردید که 6 نفر از اولیا و3 نفر از نمایندگان مدیران هر سه مقطع تحصیلی به عنوان اعضای اصلی به شورا راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار