مدارس شاهد نماد رویکرد انقلابی و ارزشی جامعه هستند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس شاهد و ایثاگران نمادی از رویکرد انقلابی و ارزشی جامعه اند.

کد مطلب: ۸۰۴۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شاهد نماد رویکرد انقلابی و ارزشی جامعه هستند

قاسمعلی خدابنده در دویست و پنجمین جلسه ستاد شاهد استان با اشاره به نگاه برنامه مداری و توجه به سه اولویت قرآن، عترت، عفاف و حجاب و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: مدارس شاه وظیفه پشتیبانی از فرزرندان شهداء و ایثاگران را با رویکر تربیتی و فرهنگی دارند.

وی اظهار کرد: مدارس شاهد بایست با رویکرد تربیتی نه صرفا آموزشی دست به تعمیق و درونی کردن ارزشاهای انقلاب اسلامی بزنند.

وی اضافه کرد: توجه به طرح پراکنده بخصوص در مناطق محروم، توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش را از دیگر برنامه های استان در حوزه مدارس شاهد و ایثارگران دانست و خاطر نشان کرد: کیفیت بخشی در برنامه های تربیتی و آموزشی نیز باید در دستور کارمان قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: مدارس شاهد را نباید تنها مرکز صرفا آموزشی دانست، این مدارس مرکز فرهنگی و تربیتی اند.

حجت الاسلام معصومی افزود: تجلیل از دانش آموزان برتر نیز نباید معطوف به مسایل آموزشی باشد باید در اینگونه تشویقها مسائل تربیتی در راس امور قرتار داشته باشد.

" ایرج سعادمتند"رئیس اداره شاهد و امور ایثاگران آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به تحصیل 30 هزار و 602 دانش آموز در 104 آموزشگاه شاهد و 18 آموزشگاه ایثارگران گفت: از ابتدای مهر امسال تاکنون 291 یاد.وار شهداء و 380 دیدار از خانواده معظم شهداء در سطح استان صورت گرفته است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار