دانش آموزان با آموزه های پنهان جامعه روبه رو هستند

ارومیه (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دانش آموزان را همواره مورد مواجه با برنامه درسی آشکار در محیط مدرسه و آموزه های پنهان در جامعه دانست.

کد مطلب: ۸۰۳۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان  با آموزه های پنهان جامعه روبه رو هستند

اردشیر سید سیاح، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در کارگروه ماده 18 سرویس حمل و نقل دانش آموزی اظهار کرد: دانش آموزان همواره با برنامه درسی آشکار در محیط مدرسه و آموزه های پنهان در جامعه و بویژه در مسیر خانه تا مدرسه روبه رو هستند.

وی خاطر نشان کرد: آموزه های پنهان در محیط جامعه، همواره از دغدغه های نظام تعلیم و تربیت بوده است و برای مدیریت صحیح آن نیازمند همکاری کلیه نهادهای فرهنگی هستیم.

سیدسیاح افزود: مطالبه دستگاه تعلیم و تربیت از کارگروه ماده 18 بعنوان سیاستگذار ساماندهی سرویس مدارس، توجه به ایمنی کامل، مدیریت مناسب زمان و حفظ انرژی و روحیه نشاط در مسیر خانه تا مدرسه و بالعکس می باشد.

قلی ابرازه، رئیس اداره انجمن اولیا و مربییان استان نیز اظهار کرد: از تعداد 566 هزار دانش آموز استان، تعداد کل دانش آموزان استفاده کننده از سرویس مدرسه اعم از شهری و روستایی 47 هزار و 78 نفر می باشد.

وی با بیان اینکه 8.3 درصد از دانش آموزان استان از سروریس مدرسه استفاده می کنند؛ ادامه داد: تعداد خودروهای استفاده شده به عنوان سرویس رفت آمد دانش آموزی در سطح استان، 3 هزار و 522 دستگاه می باشد که از این تعداد 2هزار و 669 دستگاه شهری و 853 دستگاه روستا مرکزی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار