فعالیت های هدفمندی در حوزه تربیت بدنی شهرستان ها انجام می شود

ارومیه (پانا) معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: براساس تفاهم نامه های منعقده با شهرستانها در مبحث ارزیابی عملکرد حوزه های سه گانه معاونت تربیت بدنی در سال تحصیلی جاری فعالیت های هدفمندی درشهرستانها انجام می شود.

کد مطلب: ۸۰۳۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های هدفمندی در حوزه تربیت بدنی شهرستان ها انجام می شود

ولی حسینی در جلسه تخصصی اولویت تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی در ارومیه افزود: در موضوع توزیع اعتبارات اجرای برنامه های تربیت بدنی و درس ورزش استان و مسابقات ورزشی مورد تاکید است.

وی بیان کرد : امسال هفت میلیارد و 760 میلیون ریال به این موضوع تخصیص یافته و در مبحث 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات ارزش افزوده 10 میلیارد ریال برای اولویت تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی اختصاص یافته است.

حسینی اضافه کرد: انتظار می رود اعتبارات تخصیصی با شناخت و مطالعه وضعیت موجود مدیریت شود تا بتوان در این زمینه به اثر بخشی خوبی دست یافت.

وی بیان کرد: در موضوع ارزیابی عملکرد حوزه های سه گانه معاونت تربیت بدنی در شهرستانها نیز طی بازدیدهای میدانی و دوره ای مشکلات، چالشها و پیشرفتهای موجود رصد شده است.

حسینی اضافه کرد: باید مطابق با برنامه های عملیاتی و موارد هدف گذاری شده پیشرفت این برنامه و حصول نتایج اسیب شناسی شود تا بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار