فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران :

شعار نه شرقی نه غربی امام راحل همان اسلام ناب محمدی (ص)است

اسلامشهر (پانا)-فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در یادواره شهدای اسلامشهر گفت :پرچمی که از امام راحل برایمان به یادگار گذاشته است ،رابه خوبی حفظ کنیم و راه امام را با پیروی از منویات رهبری و توجه به آرمانهای شهداادامه دهیم.

کد مطلب: ۸۰۳۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شعار نه شرقی نه غربی امام راحل همان اسلام ناب محمدی (ص)است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سردار محمدرضا یزدی، درمراسم یادواره شهدای اسلامشهردر سخنانی اظهار داشت: در دورانی دنیا به دو بلوک تقسیم شده بود وهرکسی بایدزیر پرچم آمریکا و یا شوروی می رفت تا هویت پیدا کند و هیچ حکومتی برای خود امنیتی قائل نبود .

وی در ادامه افزود:در آن زمان مسلمانان با جمعیتی نزدیک به یک میلیارد نفر دارای هیچ هویتی نبودند ودر این ظلم و تاریکی انقلاب اسلامی ما با هدایت امام راحل ایستاد وبه هر دو بلوک پاسخ نه داد و شعار نه شرقی نه غربی را سر داد واین همان اسلام ناب محمدی (ص)بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در ادامه بیان داشت: امام راحل به همه مسلمانان در جهان عزت بخشید و برای مسلمانان مسیری را روشن کرد که طی آن مسلمان از افریقا تا آسیای میانه و خاور میانه و حتی اروپا هویت پیدا کردند و در داخل ایران نیزامام ندا داد که انقلاب اسلامی برای همه مسلمانان جهان است .

یزدی اظهار داشت: آمریکایی و اسرائیلی ها به دلیل اینکه ازرشد این انقلاب می ترسیدند ،جنگ را بر مردم ما تحمیل کردند و ما در جبهه مبارزه با عراق جنگیدیم و برادران افغانستانی نیز در جبهه ما حضور داشتند و در مقابل ما نیز در برابر شوروی برای برادران افغان می جنگیدیم و آموزش هایی که داده می شد بین افغانستان وپاکستان و ایران تفاوتی وجود نداشت و تمام کسانی که ندای انقلاب و امام راحل را شنیده بودند و بر آن اساس قیام کرده بودند،در یک اردوگاه واحد حضور داشتند .

وی با بیان اینکه برای آمریکا سخت بود که ببیند شجره طیبه انقلاب اسلامی رشد می کند و مسلمانان را در بر می گیرد گفت: روزی که امام راحل وصیتنامه خود را می نوشت و روزهایی که به منتهی به پایان عمر ایشان می شد همه مسلمانان را به یک مسیر نورانی فراخواندند که اگر آن مسیر آشکارتر شود همه مسلمانان می توانند هویت خود را پیدا کنند و اسلام را به عزت برسانند .

یزدی گفت: بسیج جهان اسلام نیازمند این بود که برای از بین بردن کفر و شرک و الحاد مرزها از بین برود و مسلمانان با یکدیگر متحد شوند و فرقی نمی کرد که از چه نژاد و ملتی باشند و بر این اساس دشمنان تهدید را واقعی و نزدیک دیدند و از هیچ تهدیدی فروگذار نبودند و با آوردن طالبان بین مسلمان می خواستند تفرقه ایجاد کنند که موفق نشدند و باز هم دست بر نداشتند و تکفیری و سلفی ها را به میان آوردند و داعش را ایجاد کردند و غافل از اینکه این جرقه انفجاری خواهد شد که در آینده نزدیک به ثمر خواهد نشست .

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران اظهار داشت: خیانت آمریکایی ها در جهان اسلام سبب برکتی شد که با حضور داعش و تجهیزات غربی ها در خاور میانه مسلمانان قیام کردند و پیام امام را که بسیج جهان اسلام بود را محقق کردند و مسلمانان از همه کشورهای دنیا جمع شدند و بسیج جهان اسلام را تشکیل دادند .

یزدی اظهار داشت: امروز، آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و فرانسه و ارتجاع عرب با هم متحد شده اند تا با پول عربستانی ها و مردم مسلمام منطقه اتحادی شکل بدهند که این اتحاد در مقابل انقلاب اسلامی بایستد، چرا که این انقلاب اکنون ریشه دوانده و در کشورهای دیگرنیز به ثمر نشسته او در دل هر مسلمان آزاده ای شوق پیوستن به انقلاب هر روز شعله ور تر می شود و این مسئله برای این کشورها سخت و باور نا پذیر است .

وی با اشاره به اینکه ما امروز افتخار می کنیم که در بسیج جهان اسلام، تیپ فاطمیون را داریم، افزود: ما کنار این تیپ دارای تیپ های حیدریون ، علویون و زینبیون هستیم و دارای حرکت می باشیم و رژیم صهیونیستی فهمیده است که تنها ایران در مقابل آنها نایستاده است ،بلکه افغانستان و پاکستان و عراق نیز ایستاده اند .

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران تاکید کرد: خون شهدای سوریه برای دفاع از اسلام و عزت مسلمین بوده و سیلی محکمی که امریکا در سوریه خورد از مسلمانان بوده نه از ایران و خوب فهمیدند که چه اتفاقی افتاده و باورشان نمی شد بسیج جهان اسلام تا این اندازه قدرتمند شود و باید مراقب باشیم که پرچمی که از امام راحل برایمان به یادگار گذاشته است رابه خوبی حفظ کنیم و راه امام را با پیروی از منویات رهبری و توجه به آرمانهای شهداادامه دهیم .

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار