معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش کردستان:

آزمون تئوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی شاخه کاردانش در استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)_معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری همزمان آزمون بخش تئوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی –- کاربردی شاخه کاردانش دراین استان با سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۲۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آزمون تئوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی شاخه کاردانش در استان کردستان برگزار شد

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در سنندج با اعلام این خبر گفت: مرحله استانی این مسابقات با شرکت 311 هنرجوی برتر هنرستانهای شاخه کاردانش روز گذشته در استان برگزار شد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: این مسابقات در 33 رشته مهارتی و در 8 حوزه ازمونی در سطح شهرستانها و مناطق تابعه استان برگزار شد .

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد زمینه بر ای بروز، پرورش، رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های هنرجویان، تشویق و ترغیب هنرجویان برای شرکت فعال در مسابقات و تقویت روحیه رقابت جویی و رقابت پذیری عنوان کرد .

نامدار در ادامه آشنایی جامعه با توانمندی های هنرجویان، اشاعه فرهنگ کار و مهارت آموزی، توسعه فرهنگ کار و کار آفرینی و هم چنین فراهم آوردن شرایط مناسب به منظور بهبود کیفیت آموزش های هنرستانی را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات بر شمرد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان هم چنین به زمان برگزاری مرحله عملی این مسابقات نیز اشاره کرد و گفت : مرحله عملی مسابقات نیمه دوم اسفند ماه جاری برگزار و منتخبین به مرحله کشوری مسابقات که تابستان 97 در استان البرز برگزار می شود راه خواهند یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار