نهاد پرورشی باید همیشه همراه با زمان و به روزتر از قبل به مسیر خود ادامه دهد

نیشابور(پانا): به مناسبت هفته امور تربیتی ، مراسم تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی نیشابور در محل کانون مهر تابان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۲۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نهاد پرورشی باید همیشه همراه با زمان و به روزتر از قبل به مسیر خود ادامه دهد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع معاونان و مربیان پرورشی گفت: امور تربیتی همواره با اقتدار در تمام عرصه ها حضور داشته است و اهمیت این نهاد مقدس بر کسی پوشیده نیست.
سید جواد قوامی نژاد ضمن تشکر از حوزه پرورشی، افزود: در سال های اخیر قریب به 70 هزار دانش آموز در مسابقات فرهنگی و هنری و 35 هزار دانش آموز در مسابقات قرانی در سطح شهرستان شرکت کردند که این آمار نشان از تلاش های بی وقفه شما مربیان عزیز است.

وی افزود: نهاد پرورشی باید همیشه همراه با زمان و به روزتر از قبل به مسیر خود ادامه دهد.
وی ادامه داد: بدون تردید، استمرار و بقای هرجامعه در گروه حفظ ارزش های آن جامعه و انتقال آن به نسل آینده است که بخشی از این وظیفه خطیر بر عهده شما معاونان و مربیان پرورشی است.
این مقام مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: ظهور انقلاب اسلامی گام اول برای تمدن نوین اسلامی است.
تمدن نوین اسلامی دارای پنج مرحله است که گام اول شکل گیری انقلاب اسلامی است و تاسیس نهاد تربیتی حرکت بزرگی در این مسیر بوده است، نظام سازی برای اسلام و دین اسلام مرحله دوم تمدن اسلامی است و امروز در مرحله سوم قرار داریم که مرحله دولت اسلامی است و در واقع تحقق یک فرهنگ، سالها طول می کشد و باید از طریق دولت اسلامی جامعه اسلامی که مرحله چهارم است را تحقق ببخشیم.
قوامی نژاد افزود: اگر این چهار مرحله انجام شود به مرحله تمدن نوین اسلامی می رسیم که بایدبامحوریت ایران اسلامی به سراسر دنیا معرفی شود.
وی خاطر نشان کرد: ما باید بتوانیم به کمک شما مربیان و معاونان عزیز تمدن ایرانی اسلامی رابا کمک گرفتن از قران، قبله، پیامبر و حضرت علی(ع) به جهانیان معرفی کنیم و درواقع دین محوری، عدالت اجتماعی، رونق اقتصادی و توسعه علم از ویژگی های تمدن اسلامی است.
درپایان این مراسم از پیشکسوتان حوزه امور تربیتی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار