مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

دانش آموزان را بر اساس باورهای دینی تربیت کنیم

بوشهر ( پانا ) مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کشور ما دارای ارزشها و باورهایی است که به این ارزشها افتخار می کنیم و دانش آموزان را باید با توجه به باورهای دینی مان تربیت کنیم.

کد مطلب: ۸۰۲۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان را بر اساس باورهای دینی تربیت کنیم

به مناسبت گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی مراسمی با حضور دانش آموزان ، مربیان و معاونان پرورشی آموزشگاه رضوان شهرستان بوشهر برگزار شد .

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تربیت مفهوم گسترده ای دارد و هدف آن شکوفا ساختن استعدادهای بالقوه ای است که خداوند در وجود ما به ودیعه گذاشته است.

وی اظهار داشت: هر جامعه ای با توجه به آداب و باورهایی که دارد افراد انسانی را آن گونه که مورد قبول جامعه خود است تربیت می کند.

وی تصریح کرد:کشور ما دارای ارزشها و باورهایی است که به این ارزشها افتخار می کنیم و دانش آموزان را باید با توجه به باورهای دینی مان تربیت کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت : دست اندرکاران تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین را بر اساس 6 ساحت تدوین کرده اند که همه آن ها به بحث تربیت اشاره دارد.

کرمی تصریح نمود : مربیان پرورشی بایدبا تربیت دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی فرهنگ جامعه را متحول کنند و با مها رتهای شهروندی و زندگی بر اساس آداب دینی و مهارتهای اسلامی به دانش آموزان بیاموزند تا جامعه ای سالم و الگویی برای جهانیان باشد .

گفتنی است در پایان این مراسم مربی پرورشی، مشاور و دبیر تربیت بدنی و دانش آموزان ممتاز این آموزشگاه توسط مدیر کل آموزش و پرورش مورد تقدیر واقع شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار