در گفت و گو با پانا

حسین قناعت: بازیگران جدیدی به قهرمانان کوچک 2 اضافه می شوند

هر زمانی که فیلم کودک در سینماها اکران شود باید به فال نیک گرفت

تهران (پانا)- حسین قناعت کارگردان شناخته شده سینمای کودک و نوجوان از آغاز ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی قهرمانان کوچک با بازیگران جدید بزرگسال خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۲۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
حسین قناعت: بازیگران جدیدی به قهرمانان کوچک 2 اضافه می شوند

حسین قناعت در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی قهرمانان کوچک گفت: تمام اتفاقاتی که قرار است برای قسمت دوم فیلم سینمایی قهرمانان کوچک بیفتد تا دو هفته آینده مشخص می شود.

وی ادامه داد: فیلمنامه این فیلم نوشته شده و آماده ساخت است و بهار 97 این فیلم را کلید می‌زنیم .

این کارگردان خاطر نشان کرد: داستان قسمت دوم «قهرمانان کوچک» حتی از قسمت نخست هم جذاب‌تر و بهتر است. فکر می‌کنم این قصه قابلیت جذب مخاطب کودک، نوجوان و خانواده‌ها را دارد و مثل بخش اول در گیشه موفق شود .

قناعت که در نخستین قسمت قهرمانان کوچک از برخی از ورزشکاران در کنار هنرمندان و بازیگران کودک استفاده کرده بود، درباره بیشتر شدن صحنه های اکشن این فیلم اظهار کرد: مضمون فیلم باز هم درباره حمایت از تولید ملی است، اما فضای فیلم به مراتب اکشن‌تر و ریتم آن تندتر خواهد بود. قصه فیلم «قهرمانان کوچک 2» ادامه قصه قسمت نخست نیست، اما ارتباط مضمونی با این فیلم دارد و دقیقا در همان حال و هوا و فضا روایت خواهد شد

کارگردان فیلم دزد و پری در ادامه درباره تغییر بازیگران قسمت یک و دو فیلم سینمایی قهرمانان کوچک ،افزود: بازیگران کودک فیلم بازیگرانی هستند که در قسمت نخست حضور داشتند، اما بازیگران بزرگسال دیگری به فیلم اضافه خواهند شد، کاراکترهای بزرگسال این فیلم به اقتضای قصه و فضا، تغییر کرده‌اند .

وی در پایان سخنان خود درباره احتمال اکران فیلم های کودک و نوجوان در اکران نوروزی گفت: فیلم کودک هر زمانی که در سینما ها اکران شود اتفاق بسیار خوبی است و اینکه می بینیم در بین 16 فیلم انتخابی برای اکران نوروزی چند فیلم کودک حضور دارند را به فال نیک باید گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار