تماشای فیلم سینمایی قهرمانان کوچک توسط دانش آموزان دبستان شهید آیت دوره اول

در پی اکران فیلم سینمایی قهرمانان کوچک در سینما بهمن بیرجند ، دانش آموزان دبستان شهید آیت دوره اول با حضور در این سینما به تماشای این فیلم پرداختند.

کد مطلب: ۶۹۸۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، عليرضا بني اسدي مدیر دبستان شهید آیت دوره اول گفت : تعداد 205 دانش آموز پایه های اول ، دوم و سوم به همراه معلمان خود فیلم سینمایی قهرمانان کوچک را تماشا کردند .

بنی اسدی در رابطه با بردن دانش آموزان به سینما افزود : در شرایط کنونی وجود شبکه های اجتماعی، فضای دیجیتالی، استقبال کمرنگ خانواده ها و وقت نگذاشتن برای فرزندانشان، باعث کمرنگ شدن توجه به نشاط آنها شده ، لذا شورای دبستان تصمیم گرفت تا دانش آموزان را به تماشای فیلمی که مورد تأیید آموزش و پرورش است ببرد .


وی ادامه داد : پس از پایان فیلم دانش آموزان از حضور در سینما ابراز شادمانی کرده و خواستار موقعیت های بعدی برای تماشای فیلم در سینما بودند .


گفتنی است داستان فیلم در رابطه با چهار کودک و نوجوان هفت تا یازده ساله ی تکواندوکار ، که پدرانشان ، کارگران یک کارخانه تولید لوازم التحریرِ در شُرُفِ تعطیلی هستند،برای جلوگیری از بیکاری پدرانشان و گیر انداختن قاچاقچیانِ این کالا، که در واقع عاملینِ اصلی این تعطیلی هستند،به تعقیبِ آنها می پردازند ، ماجراهایی شاد، اکشن و سرگرم کننده را رقم می زنند و ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار