مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج:

اولیا باید آگاهانه با مسئله آسیب های اجتماعی دانش آموزان برخورد کنند

سنندج(پانا)_مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، از اولیا خواست در مواجهه با آسیب های اجتماعی دانش آموزان آگاهانه عمل کنند.

کد مطلب: ۸۰۲۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اولیا باید آگاهانه با مسئله آسیب های اجتماعی دانش آموزان برخورد کنند

به گزارش پانا کردستان، با حضور مدیر آموزش و پرورش، نمایندگان وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر، کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه اولیاء دانش آموزان در کانون امام خمینی ناحیه یک سنندج برگزار شد.

سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج از حضور نمایندگان وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر و اولیاء دانش آموزان جهت شرکت در کارگاه تشکر کرد و گفت: با توجه به آخرین آمارها سن اعتیاد پایین آمده و این زنگ هشداری برای خانواده ها می باشد و اولیاء باید آگاهانه و هوشیارانه با این معضل برخورد کنند .

وی ادامه داد: خانواده ها برای کودکان رده سنی تعیین کنند و آنها را کنترل نمایند و مواظب فضای مجازی که استفاده می کنند باشند. ما با کمک شما والدین فرهیخته می خواهیم افق وسیعی از آسیب های اجتماعی را به همه اولیاء برسانیم .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به نقش صدا و سیما و رسانه های جمعی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: آگاه سازی اولیاء و دانش آموزان در خصوص عواقب ناشی از آسیب های اجتماعی یکی از رسالت های رسانه ها و خبرنگاران است .

حسینی خطاب به اولیاء گفت: به عنوان والدین پیشگام انتظار می رود در این کارگاه توانمند شده و از منابع و تجربیات همدیگر استفاده نموده و برای دیگر اولیاء بحثی آماده و کاربردی و قابل پذیرش بتوانید ارائه نمایید .

وی همچنین اشاره داشت: بحث آسیب های اجتماعی بحثی بسیار پیچیده و مرتبط است و عوامل همسالان در این کار دخیل می باشد. جامعه با هم مرتبط هستند اگر فردی دچار آسیب گردد احتمال آنکه در آینده به جامعه و خود ما آسیب برساند و یا درگیر آن شویم هست .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه اظهار داشت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی کاری تخصصی و ظریف است و برای اینکه بتوانیم آسیب یا مشکلی از دانش آموزی را دور کنیم ماه ها درگیر آن بوده ایم .

در پایان کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور مدرسین و اولیاء برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار