ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد

حضور اینفانتینو مهمترین اتفاق دربی 86

تهران (پانا) – مشاور وزیر ورزش و جوانان از بازیکنان و تماشاگران دربی خواست با رفتارهای صحیح کاری کنند که ثابت شود گرفتن میزبانی از ایران توسط عربستان کاری سیاسی بوده است.

کد مطلب: ۸۰۲۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور اینفانتینو مهمترین اتفاق دربی 86

بیژن ذوالفقار نسب، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره دربی 86 گفت: بازی برای هر دو تیم حساس و مهم است و هر دو تیم تلاش می‌کنند که در این بازی پیروز میدان شوند اما به نظرم بازیکنان پرسپولیس به لحاظ بازی پخته‌تر و باتجربه‌تر هستند و به همین علت پیروزی پرسپولیس محتمل‌تر است.

وی درباره شرایط استقلال گفت: البته استقلال هم روندی روبه‌جلو دارد و در این چند بازی اخیر خوب نتیجه گرفته است. اما در بازی دربی لزوما همان نتایجی که تیم‌ها تا اینجای فصل به دست آورده‌اند به دست نخواهد آمد و تیمی از زمین با برد خارج می‌شود که از نظر روحی و روانی شرایط بهتر داشته باشد. در این بازی هم با توجه به اینکه دو تیم از نظر فنی شرایط برابری دارند؛ عامل تعیین‌کننده در نتیجه مباحث روحی و روانی است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌هایش به حضور اینفانتینو اشاره کرد و گفت: به نظرم در این بازی مهم‌ترین نکته همین حضور رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در ایران است که از نزدیک شاهد این بازی خواهد بود. ما باید فارغ از نتیجه به رئیس فیفا ثابت کنیم که گرفتن میزبانی از ایران در جدال با عربستانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا یک کار سیاسی بوده است. به همین علت باید رفتارهای درستی داشته باشیم و بازیکنان هم شرایطی به وجود نیاورند که هواداران روی سکوها تحریک شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار