نمایشگاه نقاشی در نهاوند برپا شد

همدان (پانا) - نمایشگاه نقاشی دو بانوی هنرمند نهاوندی در این شهرستان برپا شده است.

کد مطلب: ۸۰۲۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه نقاشی در نهاوند برپا شد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور تعداد زیادی از علاقمندان و هنردوستان برگزار شد، گفت: هنر واقعی آن است که باعث تعالی انسان شود و این تعالی از خلق کننده اثر به مخاطب انتقال پیدا می‌کند.

زینب سیف افزود: هنری ارزشمند و ماندگار است که با زیبایی خود قسمتی از قدرت لایزال الهی را به تصویر کشیده و ببینده را به تفکر و تعقل در آفرینش جهان هستی و پیرامون آن وادار سازد و از سویی دیگر بتواند انسان را به خاستگاه اصلی اش رهنمون سازد.

سیف خاطر نشان کرد: فرهنگ و هنر نهاوند و هنرمندان نهاوندی به خوبی توانسته اند در زمینه هنر پیشرفت داشته باشند و امروز ما افتخار گشایش نمایشگاه نقاشی از آثار خانم‌ها حامدی و بابایی را داریم که به حق توانسته اند آثاری زیبایی به تصویر بکشند.

سیف افزود: محوریت برنامه ها و برنامه ریزی های این اداره بر پایه حمایت از آثار محتوایی و تولید آثاری است که در راستای ترویج و توسعه فرهنگی اسلامی ایرانی باشد.

وی تقویت انجمن های فرهنگی (شعر و ادبیات و داستان )، حمایت از تولیدات و اجرای برنامه های هنری، برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و هنری و به طور کلی فراهم آوردن فضایی با نشاط در شهرستان را از برنامه های این اداره در سال آتی عنوان کرد و افزود: تعامل با دیگر دستگاه های فعال در حوزه فرهنگ و هنر از اولویت های کاری این اداره است و معتقدم در سایه همکاری و هم افزایی رونق این حوزه در نهاوند را شاهد خواهیم بود.

لازم به توضیح است که نمایشگاه نقاشی شامل ٥٠ اثر برگزیده از دو بانوی هنرمند شهرستان از ٥ اسفند ماه به مدت ٧ روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش همه رو ه از ساعت ٨ تا ١٢ و ١٤ تا ١٨ آماده بازدید علاقمندان و هنر دوستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار