سوت دربی 86 به مطرح‌ترین داور ایران می‌رسد

تهران (پانا) – شرایط ویژه دربی 86 و حضور اینفانتینو، رئیس فیفا می‌تواند کمیته داوران را وادار به انتخاب علیرضا فغانی به‌عنوان داور این بازی کند.

کد مطلب: ۸۰۱۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سوت دربی 86 به مطرح‌ترین داور ایران می‌رسد

دربی شماره 86 پایتخت عصر پنجشنبه در حالی برگزار خواهد شد علاوه بر حساسیت‌های این بازی، 3 امتیاز آن برای هر دو تیم حائز اهمیت است. پرسپولیس با پیروزی در این دیدار قهرمانی‌اش در لیگ برتر هفدهم قطعی خواهد شد و استقلال هم به دنبال این است که حداقل جایگاهش در رده سوم جدول رده‌بندی را تثبیت کند.

در کنار حساسیت‌های حاشیه‌ای و جدولی دربی، عامل دیگری این بازی را ویژه کرده است. سفر اینفانتینو به تهران و حضور او به‌عنوان تماشاگر ویژه در دربی باعث شده تا تلاش ویژه‌تری برای کم حاشیه‌تر بودن بازی صورت بگیرد و در این راستا یکی از عواملی که به کم حاشیه شدن بازی کمک خواهد کرد سوت‌های داور خواهد بود.

هرچند در شرایط عادی به نظر می‌رسید قضاوت دربی به داوری سپرده شود که قبلاً سابقه حضور در این بازی را نداشته و حتی نام موعود بنیادی فر به‌عنوان گزینه اول قضاوت در دربی 86 مطرح شد اما به نظر می‌رسد حضور اینفانتینو باعث شده که کمیته داوران به فکر کمترین تلفات در دربی از باب اشتباهات داوری باشد و در همین راستا علیرضا فغانی مطرح‌ترین داور این روزهای فوتبال ایران به‌احتمال‌زیاد بار دیگر سوت دربی را در اختیار خواهد گرفت تا هم با توجه به تجربه‌اش بازی را مدیریت کند و هم اینکه مقابل چشمان رئیس فیفا آزمون داوری دیگری را برای حضور در جام جهانی دنبال کند.

علیرضا فغانی پیش‌ازاین 4 بار سابقه قضاوت در دربی تهران را داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار