در هشتمین روز سقوط هواپیمایی آسمان:

امکان صعود کوهنوردان و امدادگران به منطقه سانحه هوایی تهران یاسوج وجود ندارد

برف و باران عرصه را برامداد گران تنگ نموده است!

یاسوج(پانا) ـ مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: به هیچ عنوان امکان صعود کوهنوردان و امدادگران به منطقه حادثه دیده در این اوضاع جوی وجود ندارد.

کد مطلب: ۸۰۱۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
امکان صعود کوهنوردان و امدادگران به منطقه سانحه هوایی تهران یاسوج وجود ندارد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، به دنبال سانحه هوایی تهران_یاسوج که در ارتفاعات 4000 متری کوه دنا اتفاق افتاد و در پی آن تعداد زیادی از هم وطنان مان جان خود را از دست دادند. از این اتفاق ناگوار تا الآن 8 روز می گذرد و کار عملیات و امداد ونجات برای بیرون آوردن جان باختگان حادثه در زیر برق و بوران با مشکل روبرو گردیده است.

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران گفت: عملیات امداد و نجات روز به روز به دلیل شدت باران و برف سخت و سخت تر می شود و به هیچ عنوان امکان صعود کوهنوردان و امدادگران به منطقه حادثه دیده در این اوضاع جوی وجود ندارد.

وفایی مقدم افزود: همه تیم های عملیاتی امداد و نجات به همراه بالگردها در حالت آماده باش کامل هستند تا به محض مساعد شدن هوا کار امداد رسانی را شروع نمایند و خانواده های داغدار را بیشتر از این منتظر نگذارند.

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه ما نگران این عملیات سخت و طاقت فرسا هستیم و تمامی تیم های عملیاتی امداد و نجات درصدد هستند که هر چه زودتر به این اتفاق ناگوار پایان دهند تا بازماندگان این سانحه را از دلواپسی و نگرانی دربیاورند. استدعا داریم همانطور که مردم فهیم این خطه تا به حال صبوری به خرج دادند خواهشمندیم تا حصول نتیجه آرامش خود را حفظ نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار