همزمان با شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س):

شهدای گمنام، به دیدار مادر خود شتافتند

پانا (قم)- صبح روز سه شنبه یکم اسفند ماه، همزمان با شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر دو شهید گمنام با حضور احمد امیرابادی ، آیت الله قوامی ،دکتر واعظی وبرخی از خانواده های معزز شهدا در دانشگاه باقرالعلوم پردیسان تشییع و به خاک سپرده شد.

کد مطلب: ۸۰۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شهدای گمنام، به دیدار مادر خود شتافتند

به گزارش خبرنگار پانا،صبح روز سه شنبه یکم اسفندماه همزمان با شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)دو شهید گمنام با حضور احمد امیر ابادی ،آیت الله قوامی ،دکنر واعظی وبرخی از خانواده های معزز شهدا در دانشگاه باقرالعلوم پردیسان تشییع و به خاک سپرده شد.

مادر شهیدان کارکوب زاده عنوان کرد:از مردم میخواهیم که با شهدا صداقت داشته باشند و رته نشان دادن صدتقت مردم باشهدا حمایت کردن از رهبری است و افرادی هم که در تین میان بی تفاوت اند ،بدبخت دنیا و اخرت اند واگر چه در این زمان این شهدا کمنام هستند ما همانند مادران این شهدا در کنار آنها هستیم.

درادامه مادر شهید عای ولایتی نسب عنوان کرد: تنها درخواست ما از تمامی شما حفظ حیا و چادر فاطمی برای دختران وحفظ غیرت برای پسران است که به این تربیت می توانید راه فرزندان ما را در این امر مقدس ادامه دهید.

در ادامه سرهنگ مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) افزود: حال و هوای این مراسم قابل وصف نیست و تنها مطلب قابل ذکر این است که تمامی شهدای گمنام پردیسان در روز شهادت حضرت زهرا (س) به خاک سپرده شده اند و خوشبختانه اهالی پردیسان لیاقت و افتخار میزبانی این شهدا را داشتند.

در پایان این برنامه با اقامه نماز جماعت ظهر به امامت آیت الله قوامی در نمازخانه دانشگاه باقر العلوم پردیسان به اتمام رسید.

/زهرا ماشاء اللهی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار