مدیر آموزش و پرورش شهر قدس :

تکریم و تعظیم شهیدان تلاشی مقدس است

شهرقدس ( پانا) - یادواره شهید قربانعلی بهمنش با حضور همسر و فرزندان این شهید بزرگوار و مسئولین شهرستانی در آموزشگاه شهید بهمنش شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۰۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و تعظیم شهیدان تلاشی مقدس است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، یادواره شهید قربانعلی بهمنش با حضور همسر و فرزندان این شهید و مسئولین شهرستانی در دبستان شهید بهمنش شهرستان قدس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ، برگزاری یادواره های شهدا را از جمله اهداف و سیاست های فرهنگی این مدیریت در آشنایی و ادامه راه شهدا توسط نسل جدید عنوان و این یادواره را نیز در همین راستا دانست.

محمدرضا بهمنش ادامه داد : همه انسان ها روزی خواهند مرد ، پس وقتی که قرار است این جان نماند چه زیباست که انسان جان خود را در راه خدا بدهد و آگاهانه و آزادانه و به تعبیر قرآن فی سبیل الله این راه پر افتخار را انتخاب نماید.

فرزند شهید قربانعلی بهمنش بیان داشت : در دنیای پر از فتنه امروز رسالت همه آنهایی که به عدالت و آزادی و رهایی می اندیشند این است که باید از فرهنگ ایستادگی با هر وسیله ممکن صیانت و پاسداری کنند ، پس تکریم و تعظیم شهیدان تلاشی مقدس است.

وی معرفی شهدا ، شناخت شخصیت ، منزلت ، عقاید و آرمان های ناب آنها را برای نسل های حال و آینده ضروری دانسته و تأکید کرد : این وعده خداست که حق الناس را نمی بخشد و خون شهداء حق الناس است و باید سعی کنیم این حق را به خوبی ادا کرده و راه شان را با تمام توان و قدرت ادامه دهیم.

فرزند شهید بهمنش در پایان از مادر خود (همسر شهید قربانعلی بهمنش) به خاطر تمامی زحماتش در پر کردن جای خالی پدر و تربیت ارزشمند شش فرزند خود تقدیر و قدرشناسی نموده و دسته گلی را به ایشان تقدیم و به رسم احترام و تشکر بر دستان و پیشانی او بوسه زد.

شایان ذکر است در پایان مدیر دبستان شهید بهمنش تابلو مزین به تصویر شهید قربانعلی بهمنش را به خانواده این شهید تقدیم و سپس مشابه این تابلو در آموزشگاه پرده برداری شد.


/خبرنگار: نقی روح نواز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار