همزمان با فرارسیدن شب های قدر؛

شهرقدس میزبان دو شهید گمنام شد

شهر قدس ( پانا ) - دو شهید گمنام با هماهنگی معراج شهدا توسط سپاه سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران میهمان مساجد شهرقدس در لیالی قدر شدند.

کد مطلب: ۸۲۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرقدس میزبان دو شهید گمنام شد

سرهنگ دوم فیاض اللهیاری فرمانده سپاه شهر قدس با بیان این که مردم شهر قدس میزبان دوشهید گمنام هستند، اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده،شبهای نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان، دو شهید گمنام در حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) سپاه حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: مساجد و اماکن مذهبی زیادی برای حضور شهدای گمنام درخواست داشتند و لذا پیگیری هایی انجام شد، تا مراسم لیالی قدر با حضور این شهدای گمنام متبرک شود.

اللیهاری گفت: باید از معنویتی که به واسطه حضور این شهدای گرانقدر در شب های قدر ایجاد می شود حداکثر بهره برداری فرهنگی را کنیم، شب های قدر بهترین فرصت برای مناجات با خدا است و حضور این شهدای عزیز نیز می تواند تاثیر مضاعفی بر فضای روحانی اماکن مذهبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: شهدای عزیز ما جان خود را فدا کردند تا ما امروز، امنیت و آرامش داشته باشیم و امنیت حاصل در کشور مرهون خون شهدا است، باید سعی کنیم فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه گسترش داده و دلاور مردی های این شهدا را از یاد نبریم.

/خبرنگار : معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار