به میزبانی سازمان هلال احمر برگزار گردید:

گردهمایی کارشناسان سلامت و تندرستی نواحی و مناطق اصفهان و کارشناسان هلال احمر

در راستای ارتقای طرح های مشترک دو سازمان آموزش و پرورش و هلال احمر و اعتلای فرهنگ نوع دوستی گردهمایی مشترک با حضور اعضای ستادی و کارشناس مسئولان و کارشناسان هر دو حوزه برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۰۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در آغاز این جلسه خانبازی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ضمن عرض خیر مقدم پیرامون اهمیت طرح های دادرس و رباتیک در امدادرسانی ولزوم آموزش این مبانی به دانش آموزان به ایراد سخن پرداخت .

وی در ادامه در خصوص اینکه در سال گذشته استان اصفهان مقام کسب نموده است ابراز خرسندی نمود و برای اجرای بهینه طرح های مذکور در سال تحصیلی جاری اظهار امیدواری کرد.

در ادامه رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کسب مقام کشوری در اجرای طرح دادرس را تبریک گفت و اظهار کرد : به گفته متخصصان، عوامل توسعه یک کشور منابع زیرزمینی آن نیستند ، انسان ها با مغزهای متفکری هستند که روی زمین زندگی می کنند. ازاین رو ارتباطات بین سازمانی می تواند عامل مهمی در توسعه کشورباشد.

وی در ادامه اظهار کرد : در سند تحول بنیادین هدف ما تربیت انسان های شاداب و سالم و مفید برای اجتماع می باشد. رئیسی گفت : دانش آموز باید در زمینه های فنی حرفه ای ، دینی ، اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و زیستی بدنی رشد نماید. قطعا این فرد می تواند کسی باشد که در راستای رشد جامعه اش گام بردارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت : یکی از طرح هایی که در همین زمینه می تواند باعث رشد و شکوفایی دانش آموزان گردد طرح دادرس می باشد یعنی دانش آموز آماده در روزهای سخت، در زمینه فعالیت های بین ارگانی بین آموزش و پرورش و سایر ارگان ها که در سال های اخیر زیاد صورت گرفته است، هلال احمر طرح های خیلی خوب و موثری اجرا کرده است ، به امید اینکه دانش آموزانی آماده در شرایط سخت پرورش دهیم.

در ادامه این برنامه جلسه پرسش و پاسخ در جهت رفع مشکلات سال گذشته و اجرای بهینه طرح ها در سال جاری برگزار شد .

در پایان از کارشناس مسئولان، کارشناسان و مدیران نواحی و مناطقی که در سال گذشته موفق به کسب رتبه شده بودند تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار