معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد :

نشست هم اندیشی کارشناس مسئولان فنی و حرفه ای و کاردانش مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری نشست هم اندیشی کارشناس مسئولان فنی و حرفه ای و کاردانش مناطق به میزبانی ناحیه 2 شهر ری خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۰۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی کارشناس مسئولان فنی و حرفه ای و کاردانش مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این باره گفت: نشست کارشناس مسئولان فنی و حرفه ای و کاردانش مناطق تابعه شهرستانهای استان تهران با محوریت اصلی ، استقرار پایه دوازدهم فنی و حرفه ای و کاردانش، آماده سازی بسته های آموزشی ویژه کارشناس مسئولان و مدیران هنرستانها و برنامه ریزی در راستای طرح های جاری وزارتی و استانی برگزار شد.

وی افزود: بسته های آموزشی ویژه مدیران هنرستانها، می تواند گامی برای تصمیم سازی و برنامه ریزی کیفی در تعالی مدیریت مدارس باشد.

شفیع پور ،تصریح کرد : جلساتی از این دست ، امکان تصمیم گیری مشارکتی و برنامه ریزی و هم فکری را فراهم می سازد و کیفیت اجرای آموزش در هنرستانها را ارتقاء خواهد داد.

گفتنی است، جلسات هم اندیشی کارشناس مسئولان فنی و حرفه ای و کاردانش مناطق در هر سال تحصیلی در چند نوبت برای هماهنگی امور جاری و طرح ها و برنامه های آموزشی برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار