مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:

نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در بجنورد افتتاح شد

هشتمین نمایشگاه جشنواره شهرستانی جابر بن حیان بجنورد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آموزش و پرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۰۰۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در بجنورد افتتاح شد

بجنورد(پانا) : به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، براتعلی حاتمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این مراسم که امروز در کانون ریحانه برگزار شد اظهار داشت: ابتدایی همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید نموده‌اند مقطعی است که رشد علمی کشور باید از آن شروع شود.

وی جشنواره جابر بن حیان را بهترین فرصتی دانست که دانش آموزان مقطع ابتدایی در آن با ایده پردازی آشنا می‌شوند .

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: ایجاد فکر و ایده در دانش آموزان امروز به عنوان یک ضرورت مطرح است که در عرصه جهانی نیز برای آن برنامه‌هایی اجرا می‌شد.

محمود اسدی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری جشنواره جابر بن حیان در مقطع ابتدایی گفت: بیش از 3هزار اثر از سوی دانش آموزان به دبیرخانه این جشنواره در شهرستان ارسال شده است که طرح های برتر به مرحله استانی راه خواهند یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: این جشنواره به دنبال ایجاد انگیزه برای تلاش در جهت سوق دادن دانش آموزان برای خلق آثار است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه طرح های ارسالی جشنواره جابر با همکاری دانش آموز، معلم و اولیاء تهیه می شود افزود: ساخت این آثار در مدارس اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد و موجب توجه دانش آموز به فعالیت های پژوهشی می شود.

گفتنی است در ادامه این مراسم مسئولین با حضور در سالن دبستان امام رضا (ع) نمایشگاه آثار و ابتکارات دانش آموزان در جشنواره جابر را افتتاح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار