با حضور مسئولین کشوری و استانی؛

نمایشگاه و فروشگاه آثار دانش آموزی سیستان و بلوچستان افتتاح شد

نمایشگاه و فروشگاه آثار دانش آموزی استان در راستای تحقق شعارسال (تولید و اشتغال) با هدف معرفی و فروش دست ساخته های دانش آموزی افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۴۴۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، داود صیاد مدیر سازمان دانش آموزی استان در حاشیه ی افتتاح این نمایشگاه که با حضورعلیگوقائم مقام سازمان دانش آموزی کشور ونخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد گفت: این نمایشگاه با هدف جامه عمل پوشاندن به برنامه های مدارس خلاق و کارآفرین و معرفی آثار دانش آموزان افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه توجه ویژه به مسئله مهارت آموزی و تولید محور بودن مدارس یکی از اولویت های آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان بوده است خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه به حساب خود دانش آموزتولید کننده اثر واریز و بخش اندکی نیز صرف فعالیت های کارآفرینی دانش آموزان خواهد شد.

مدیرسازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: فروشگاه مجازی این نمایشگاه به منظورسهولت خرید و دریافت پستی اثر از اقصی نقاط کشور نیزدرآینده ای نه چندان دور در دسترس هموطنان قرار خواهد گرفت.

صیاد استعدادهای دانش آموزان را بی نظیروشایسته حمایت دانست و گفت: آنچه در این نمایشگاه ارائه شده محصولات متنوع، با کیفیت و با قیمت مناسب است که امیدواریم با استقبال مردم عزیز کمک شایانی به وضعیت اقتصادی دانش آموزان استان شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با اعتباری بالغ بر800 میلیون ریال واز محل منابع درآمدی سازمان دانش آموزی استان به بهره برداری رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار