برگزاری نمایشگاه های دانش آموزی در مدارس شهرستان ایوان

به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه های دانش آموزی مدارس شهرستان ایوان ، به همت دانش آموزان و سایر عوامل اجرایی در سطح مدارس شهرستان ایوان برگزار گردید.

کد مطلب: ۷۱۱۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه های دانش آموزی در سطح مدارس این شهرستان برگزار شد. پناهی مدیر آموزش وپرورش به اتفاق معاون پرورشی و کارشناس حراست این مدیریت از برپایی این نمایشگاه ها بازدید کردند. در این نمایشگاه ها سالن ها و فضاهای محل برپایی آن ها به نحو خاصی آذین بندی شده و کلیه کارکنان مدارس، دانش آموزان و اولیای آنها در حال بازدیداز این نمایشگاه ها بودند .

علیرضا پناهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ها بیان کرد : دهه فجر انقلاب اسلامی فصل رهایی ملت ایران از دست رژیم ستم شاهی بود.

ایشان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسمات دهه فجرو برپایی نمایشگاه های دانش آموزی افزود : گرامیداشت دهه فجر ، گرامیداشت ارزش ها و اعتقادات است و ما باید دستاوردهای دهه فجر و عللی را که باعث به وجود آمدن انقلاب اسلامی گردیده است را به نسل امروز بشناسانیم.

وی با تاکید بر واگذاری مسئولیت اجرای مراسمات به دانش آموزان ، خواستار تشویق آن ها جهت برپایی این نمایشگاه ها و فرهنگ سازی در این زمینه ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار