بازارچه کار و فن آوری دبیرستان فرزانگان ناحیه یک سنندج افتتاح شد

با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، بازارچه کار و فن آوری دبیرستان فرزانگان یک ناحیه یک سنندج افتتاح و انواع دست سازه های دانش آموزان به نمایش گذاشته شد.

کد مطلب: ۸۰۰۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه کار و فن آوری دبیرستان فرزانگان ناحیه یک سنندج افتتاح شد

به گزارش پانا کردستان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان به همراه مدیر آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان ناحیه یک سنندج، بازارچه کار و فن آوری دبیرستان فرزانگان یک را افتتاح و از آن بازدید به عمل آورد .

در این نمایشگاه که به همت مدیر، عوامل اجرایی و دبیران آموزشگاه برگزار شده بود، نمایشگاهی از انواع دست سازه های دانش آموزان در غرفه های متنوع در معرض دید مسئولین آموزش و پرورش قرار گرفت.

شایان ذکر است در حاشیه افتتاحیه بازارچه کار و فن آوری دبیرستان فرزانگان مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان به همراهی حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه از کلاس درس دبیرستان فرزانگان 1 سنندج بازدید به عمل آورد.

در این بازدید معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با حضور در کلاس های درس به بیان مطالبی در خصوص حذف آزمون های دبیرستان های استعداد درخشان و تیزهوشان در دوره اول متوسطه پرداخت .

در ادامه حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز با اشاره به تصمیم شجاعانه وزیر آموزش و پرورش در خصوص حذف آزمون مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در دوره اول متوسطه، گفت: انشاالله این مسیر ادامه یابد و در آینده دیگر شاهد تبعیض بین دانش آموزان نباشیم و مدارس خاص با رویکرد کنونی از بین بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار