بازدید مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از نمایشگاه تولیدات دانش آموزان قطب 3 ابتدایی

شهرری ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور در مدرسه ابتدایی نرجس خاتون از نزدیک از نمایشگاه تولیدات و کارهای دستی دانش آموزان مدارس ابتدایی قطب 3 بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۸۰۰۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از نمایشگاه تولیدات دانش آموزان قطب 3 ابتدایی

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری به همراه گروهی از معاونین و کارشناسان گروه های آموزشی از نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات دانش آموزان مدارس ابتدایی قطب 3 بازدید کرد. نصیری در حاشیه این نمایشگاه که با شعار اصلاح الگوی مصرف و با استفاده از مواد اولیه وسائل و اقلام دور ریختنی برپا شده بود گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی علاوه بر ایجاد الگوی مصرفی مناسب در میان نسل آینده می تواند موجبات ایجاد حس رقابت سالم و خلاقیت را در میان دانش آموزان فراهم کند.

وی ایده ی استفاده از مواد اولیه دور ریختنی در ساخت کار دستی های دانش آموزان را ایده ی بسیار خوبی دانست و خاطر نشان کرد اینگونه کارها می تواند علاوه بر بازیافت مجدد مواد دور ریختنی حرکتی در راستای کاهش هزینه های دانش آموزان برای اجرایی کردن ایده های خود باشد.

نصیری برگزاری نمایشگاه های مشارکتی را راهکار مناسبی برای همکاری و انتقال تجربیات مدیران، معلمان و دانش آموزان دانست.

گفتنی است پس از بازدید از این نمایشگاه بهروز نصیری و هیئت همراه در جوی دوستانه و صمیمی با مدیران و معاونین به گفتگو پرداختند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار